اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرستان بیله‌سوار خبر داد

راه‌اندازی اولین کتابخانه سیار در بیله‌سوار

معاون فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: اولین کتابخانه عمومی سیار با هدف در دسترس قرار دادن کتاب، در مناطق روستایی بیله‌سوار راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی اولین کتابخانه سیار در بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی بهشتی صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: اولین کتابخانه سیار از محل اعتبارات شهرستانی در بیله‌سوار راه‌اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات تخصصی کتابخانه‌ای، این نهاد آماده ارائه خدمات کتابخانه‌‌ای در روستاهای این شهرستان می‌شود.

معاون فرماندار بیله سوار از کتاب به عنوان میراث گران‌بهائی نام برد که تمامی منابع علمی در متن آن نهفته است.

‌بهشتی؛ تعالی فکر و اندیشه و توسعه علوم مختلف و کشف اسرار طبیعت را در سایه توجه به محتوای علمی کتاب‌ها میسر دانست.

این مسئول از قران کریم به عنوان ام‌الکتاب یاد کرد و خواستار توجه دستگاه‌های فرهنگی برای سوق دادن جوانان و نوجوانان برای یاد‌گیری و بهره‌مندی از مفاهیم  این کتاب آسمانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار نیز از نصب قفسه‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای کتابخانه سیار خبر داد.

محمد سرداری بیان داشت: به محض وصول کتاب‌های مورد نیاز از طرف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور این کتابخانه راه‌اندازی و آغاز بکار خواهد کرد.

وی همچنین برگزاری مسابقات نقاشی و کارگاه های قصه‌گویی و نمایشگاه‌های عکس و کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که با همکاری بعضی از ادارات فرهنگی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام/62005/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول