اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور:

تقویت بخش کودک کتابخانه‌ها باعث افزایش مطالعه پایدار می‌شود

مدیرکل امور کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: تقویت بخش کودک در کتابخانه‌ها باعث افزایش مطالعه پایدار کتاب در خانواده‌ها می‌شود.

تقویت بخش کودک کتابخانه‌ها باعث افزایش مطالعه پایدار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، ابراهیم شمشیری پس از بازدید دو روزه از کتابخانه‌های عمومی استان به همراه هیئت همراه در جمع روسای شهرستان‌ها، مسئولان کتابخانه‌ها و کتابداران گفت: فعالیت بخش کودک کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی  پیشرفت مطلوبی داشته است.

وی در بازدیدهای انجام شده، از ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی به خصوص بخش کودک، خبر داد و افزود: کودکان و نوجوانان سرمایه‌های اصلی هر کشور بوده که با گسترش و ایجاد بخش کودکان در تمامی کتابخانه‌ها می‌توان این قشر را جذب کتابخانه کرده و زمینه را برای کتاب‌خوانی آنان فراهم آورد.

شمشیری هدف از بازدیدهای دوره‌ای مشاهده نزدیک فعالیت‌های کتابخانه‌ها و رفع مشکلاتی است که باعث رونق بخشیدن هرچه بیشتر به کتابخانه‌های عمومی دانست.

وی با بیان اینکه بازدید از کتابخانه‌ها باعث تقویت روحیه رقابت و نیز کسب تجربه می‌شود، تصریح کرد: با انجام این بازدیدهای دوره‌ای، تحول اساسی در استان‌ها در عرصه کتابخانه و کتابداری ایجاد شده و این نتیجه رضایت بخش است.

مدیرکل امور کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در خصوص ارزیابی استان گفت:‌ با توجه به مدت زمان کمی که از بازدید انجام شده دوره قبل می‌گذرد، تغییرات در سطح کمی و کیفی خدمات کتابخانه‌های عمومی استان به خصوص بخش کودک محسوس است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی نیز در این همایش ضمن تقدیر از کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان گفت: وجود روحیه جهادی در بین پرسنل یکی از نکات برجسته کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های خراسان شمالی است که در سال‌های اخیر همواره این روحیه رو به افزایش بوده و ثمره آن در رشد امانت و سرانه مطالعه استان کاملا مشهود است.

علی رحیمی افزود: وجود نیروهای با انگیزه، از مهم‌ترین ارکان در هر سازمان به شمار می‌رود و تلاش برای افزایش رضایت نیروها به افزایش توان کاری و خلاقیت بین کارکنان می‌انجامد.    

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول