اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک ماه آینده

کلنگ ساخت 3 کتابخانه روستایی آمل به زمین زده می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: کلنگ ساخت سه کتابخانه عمومی روستایی آمل طی یک ماه آینده به زمین می‌خورد.

کلنگ ساخت 3 کتابخانه روستایی آمل به زمین زده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد محمدی ظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه عمومی این شهرستان اظهار داشت: کتاب و کتابخوانی یکی از مهم‌ترین ابزار برای تقویت روح و جان انسان است که می‌تواند او را به مدارج بالایی سوق دهد.

وی افزود: کلنگ سه کتابخانه جدید در روستای امیری بخش لاریجان، روستای آهنگرکلا بخش دابودشت و روستای کلاکسر بخش مرکزی طی یک ماه آینده به زمین می‌خورد.

محمدی بیان داشت: این زمین‌ها با پیگیری بخشداران، دهیاران، شورای اسلامی روستا و مردم تهیه شده و با همت مسئولان و مردم به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدی با اعلام اینکه در این شهرستان پنج کتابخانه عمومی فعال برای استفاده علاقه‌مندان دایر است، تصریح کرد: هم‌اکنون مساحت 3 هزار متر کتابخانه عمومی در این شهرستان وجود داشته و امیدواریم در آینده نزدیک بر حجم آن افزوده شود.

دبیر انجمن کتابخانه عمومی شهرستان آمل با تاکید اینکه از هشت ماه گذشته تاکنون کار ساخت و احداث دو کتابخانه روستایی در روستاهای وسطی‌کلا و اسکومحله از بخش‌های دشت‌سر و امامزاده عبدالله(ع) را آغاز کردیم، از پیشرفت نزدیک به 43 درصدی این مراکز علمی و فرهنگی خبر داد.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول