اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ابرکوه:

شورای نگهبان یاری‌رسان انقلاب است

امام جمعه موقت ابرکوه با اشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان قانون اساسی گفت: این شورا تاکنون به درستی توانسته است یاری رسان تداوم انقلاب اسلامی باشد.

شورای نگهبان یاری‌رسان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام تقی فتاحی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان ابرکوه با یادآوری فرا رسیدن روز بهزیستی و تقدیر از خدمتگزاران این عرصه اظهار داشت: خدمات کادر بهزیستی کاری ماندگار است و همگان باید یاور این سازمان در انجام امور محوله باشند.

وی افزود: مردم با استفاده از خدمات این سازمان می‌توانند جامعه آینده را سالم‌تر بسازند و همین امر لزوم توجه خانواده‌ها به خدمات بهزیستی را افزایش می‌دهد.

فتاحی با قدردانی از حضور روحانیونی که در این ایام در شهرستان به سر می‌برند، بیان داشت: شما عزیزان می‌توانید نقش تأثیرگذاری در ایام ماه رمضان داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از شما این است که از ظرفیت‌های مذهبی این شهرستان بیشترین بهره را در انجام رسالت خود ببرید.

فتاحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 21 تیرماه، روز عفاف و حجاب بیان کرد: ضرورت پوشش برای زنان بر هیچکس پوشیده نیست و به درستی گفته‌اند که زیبنده‌ترین زینت برای زنان حفظ حجاب است.

امام جمعه موقت ابرکوه همچنین با اشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان قانون اساسی خاطرنشان کرد: این شورا تاکنون به درستی توانسته است یاری رسان تداوم انقلاب اسلامی باشد.

فتاحی همچنین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، به بیان مسائلی در مورد پذیرش قطعنامه 597 با ذکر سخنانی از امام راحل پرداخت.

انتهای پیام/2464/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول