اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت پارس‌آباد:

شورای نگهبان پایگاه صیانت از انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت پارس‌آباد گفت: شورای نگهبان پایگاه عظیم و رفیع در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش‌های جامعه اسلامی و دینی است.

شورای نگهبان پایگاه صیانت از انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس‌آباد با اشاره به 26 تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان از همان روز تشکیل تاکنون در انتخابات و صحنه‌های مختلف همراهی قوای سه‌گانه توانسته است با سعه‌صدر و همچنین عمل به مر قانون بتواند وظیفه خطیر خود را در صیانت از انقلاب اسلامی، دستاوردهای آن و قانون اساسی به نمایش بگذارد.

وی از این مجموعه ارزشی به عنوان پایگاه عظیم در دفاع از انقلاب اسلامی و حافظ خون هزاران شهید در اجرای عملی قانون اساسی یاد کرد و افزود: این نهاد یادگار امام راحل و هدیه الهی به ملت ایران است و در برهه‌های مختلف توانسته است بقای انقلاب اسلامی را تضمین کند.

اسدی تصریح کرد: فضیلتی که ماه مبارک رمضان از آن برخوردار است فضیلت حقیقی است که انسان را می‌تواند از آتش دوزخ نجات داده و به سمت یک رستگاری واقعی سوق دهد.

این مسئول روزه‌داران را به تهجد و عبادت بیش از پیش در این ماه نزدیکی به حریم الهی دعوت کرد و ادامه داد: به یقین سعادت و پیروزی در این ماه در سایه صبر، مقاومت و شکیبایی در انجام اعمال نیک و دوری از گناه به دست می‌آید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: براساس روایات و احکام اسلامی روزه‌داری در تابستان و با گرمای بسیار سوزناک در حقیقت یک جهاد اکبر است چرا که در این جهاد دل‌ها به سمت رحمت و مغفرت الهی سوق پیدا کرده و از معاصی دور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه موقت پارس‌آباد همچنین موضوع عفاف و حجاب را یادآور شد و اضافه کرد: در روزگاری که دشمنان و مستکبران روزگار با حربه‌های مختلف سعی می‌کنند ارزش‌های انسانی را زیر سئوال ببرند کلمه عفت و حجاب مظلوم واقع شده و کمتر کسی می‌تواند سخنی حقیقی در این باب بزند.

اسدی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال سوءاستفاده از فضاهای تبلیغی و ماهواره‌ای است تا ناکامی خانواده‌ها و نابهنجاری‌ها را دامن بزند، بیان کرد: در چنین فضای غبارآلود امت اسلامی باید احکام و حدود اسلامی را قدر بشناسند و در ترویج حجاب و عفاف تلاش کنند.

انتهای پیام/62006/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول