اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

ارائه تسهیلات کم‌بهره به کارآفرینان شهرستان کنگان

فرماندار کنگان از ارائه تسهیلات کم‌بهره به کارآفرینان شهرستان کنگان خبر داد.

ارائه تسهیلات کم‌بهره به کارآفرینان شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی بعدازظهر امروز در بازدید از کارخانه ساحل پودر سنگ کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و تأثیرگذار در حوزه صنعت و اقتصاد در استان و حتی کشور است و روزبه‌روز به سمت موفقیت بیشتر در حرکت است.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت کارگاه‌های تولیدی در این شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد و در این مسیر از همه امکانات موجود بهره می‌بریم.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت‌ محصولات تولیدی شهرستان کنگان امری مهم است که موجبات بهبود بازار فروش و رونق و پیشرفت می‌شود و از تولیدکنندگان انتظار داریم در این مسیر حرکت کنند.

تبرکی اذعان داشت: ارائه تسهیلات کم‌بهره به کارآفرینان شهرستان کنگان در دستورکار قرار دارد و در این مسیر از تمام ظرفیت و توان موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

مدیرکارخانه پودر سنگ کنگان نیز در این بازدید یادآور شد: در حال حاضر این کارخانه دو هزار کیسه پودر سنگ تولید می‌کند که در صورت حمایت می‌تواند آن را به 10 هزار کیسه نیز برساند.

محمد احمدزاده در پایان عنوان کرد: در حال حاضر این کارخانه هر کیسه 25 کیلویی پودر سنگ خود را با قیمت یک هزار و 200 تومان به فروش می‌رساند که در مقایسه با بازار بسیار مناسب‌تر است.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول