اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خبر داد

راه‌اندازی «ام.آر.آی» در بیمارستان کنگان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از راه‌اندازی«ام.آر.آی» در بیمارستان کنگان خبر داد.

راه‌اندازی «ام.آر.آی» در بیمارستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، علیرضا رئیسی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس بیمارستان کنگان اظهار داشت: توجه به وضعیت بهداشت و درمان در شهرستان‌های مختلف استان امری مهم است که طی چند سال اخیر مورد توجه مسئولان قرار دارد.

وی افزود: در سال گذشته و امسال شاهد راه‌اندازی بیمارستان‌های 200 تختخوابی و 160 تختخوابی بوشهر و برازجان بودیم که تحولی اساسی در حوزه بهداشت و درمان استان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: در تمام شهرستان‌ها اقدامات زیربنایی و مهمی در حوزه درمان انجام شده که البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.

رئیسی تصریح کرد: اگر شرکت‌های بیمه‌ای، بدهی خود به بیمارستان‌های استان را پرداخت کنند می‌توانیم خدمات بسیار بهتر و بیشتری ارائه کنیم.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار موجود، بیمارستان‌های بوشهر، برازجان و کنگان از شرکت‌های بیمه‌ای بیش از 120 میلیارد ریال طلب دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از راه‌اندازی «ام.آر.آی» در بیمارستان کنگان خبر داد و گفت: در حال حاضر ردیف جراح مغز و اعصاب برای بیمارستان امام خمینی (ره) تعریف و موافقت اصولی برای راه‌اندازی «ام.آر.آی» نیز انجام شده که به زودی مقدمات کار فراهم می‌شود.

رئیسی افزود: راه‌اندازی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی قلب و مرکز تخصصی دندانپزشکی استان با 33 دندان پزشک متخصص و همچنین راه‌اندازی دو بیمارستان بزرگ و مهم در برازجان و بوشهر از سال گذشته تاکنون بخش زیادی از نیازمندی‌های درمانی مردم و جلوگیری از مسافرت‌های خارج از استان را پاسخ داده است.

در این آیین با تقدیر از خدمات مسعود شاه‌قاسمی (رئیس سابق بیمارستان)، علی راستگو به عنوان رئیس جدید بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان معرفی شد.

انتهای پیام/2451/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول