اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان:

چارت اداری موجود جوابگوی شهرستان کنگان نیست

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان گفت: با توجه به تغییرات جغرافیایی، چارت اداری موجود جوابگوی نیازهای شهرستان کنگان نیست و چارت اداری این شهرستان نیازمند بازنگری است.

چارت اداری موجود جوابگوی شهرستان کنگان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، اکبر پاریابی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان و ضرورت نظارت بر بازار، اظهار داشت: باید بهترین خدمات به مردم ارائه شود و انتظار می‌رود نمایشگاه طرح ضیافت به‌صورت مستقل در این شهرستان برای رفاه مردم برپا شود.

وی همچنین خواستار نظارت بر اماکن توزیع مواد غذایی به‌ویژه محل‌های عرضه زولبیا و بامیه با رعایت مسائل بهداشتی شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان به مشکلات اداری نیز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تغییرات جغرافیایی چارت اداری موجود جوابگوی نیازهای شهرستان کنگان نیست و چارت اداری این شهرستان نیازمند بازنگری است.

پاریابی به توسعه شهری کنگان نیز اشاره و با بیان اینکه هم‌اکنون چندین شهرک و محله به شهر کنگان اضافه شده، خواستار حل مشکل آب، برق، گاز و تلفن شهروندان شهرک‌های جدید شد.

رئیس شورای اسلامی کنگان به عدم پرداخت تسهیلات بانکی نیز اشاره کرد و گفت: افراد زیادی به شورای اسلامی برای رفع نیازهای ضروری خود مراجعه می‌کنند که انتظار می‌رود بانک‌ها به‌صورت ویژه با پرداخت تسهیلات مشکلات مردم را برطرف کنند تا شاهد رفع مشکلات بیکاری در شهرها و روستاهای مختلف باشیم.

پاریابی، خواستار حل مشکل ارزش افزوده، تسریع در روند اجرای پروژه کمربندی کنگان و تکمیل بلوار وفاق و ... شد.

وی در پایان متذکر شد: کنگان دارای پتانسیل بسیار بالایی است و باید دست به دست هم دهیم و برای رشد و پیشرفت بیشتر این شهرستان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول