اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

برخی مدیران کم‌کار کنگان به زودی برکنار می‌شوند

فرماندار کنگان گفت: تخصیص اعتبار در برخی ادارات صفر بوده که این ظلم به شهرستان کنگان است و این مدیران صلاحیت لازم برای کار کردن در این شهرستان را ندارند و ما بزودی نیروهای ارزشمند و بلند همت را جایگزین آنها خواهیم کرد.

برخی مدیران کم‌کار کنگان به زودی برکنار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری کنگان اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان است.

فرماندار کنگان به انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و افزود: حماسه بزرگ ملت ایران در انتخابات 24 خرداد لبیک به ندای رهبری و خلق حماسه سیاسی بود که پیروزی ملت و یأس و نا امیدی دشمن را به همراه داشت.

وی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب و نیز منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا به مشارکت 86 درصدی کنگانی‌ها در انتخابات شوراها اشاره و خاطر نشان کرد: مردم این خطه مثل همیشه حماسه‌آفرینی کردند.

رئیس شورای اداری شهرستان کنگان به بازشماری یک صندوق رأی در کنگان و یک صندوق رأی در یکی از روستاهای شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه در بازشماری و بررسی مجدد مشکلی وجود نداشت و صحت برگزاری انتخابات در 3 شهر و 9 روستای این شهرستان تایید شد.

تبرکی در بخش دیگر با انتقاد از برخی مدیران شهرستان در جذب اعتبارات گفت: تخصیص اعتبار در برخی ادارات صفر بوده که این ظلم به شهرستان کنگان است و این مدیران صلاحیت لازم برای کار کردن در این شهرستان را ندارند و ما بزودی نیروهای ارزشمند و بلند همت را جایگزین آنها خواهیم کرد.

فرماندار کنگان به روند تعدیل در تایید صورت وضعیت برخی پروژه‌های مربوط به سفر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: بزودی در نشستی با مدیران نفت و مسئولین استانی این مشکلات برطرف خواهد شد.

وی به جلسه کمیته برنامه‌ریزی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: اولویت اول در این کمیته تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

تبرکی به پروژه کمربندی کنگان بعنوان پروژه مهر ماندگار نیز اشاره و از رفع موانع پیش رو و تکمیل قطعه متوقف شده این پروژه خبر داد.

فرماندار کنگان همچنین از تخصیص اعتبار و شروع به‌کار مجدد پروژه مصلای کنگان خبر داد.

رئیس شورای تامین شهرستان کنگان در بخش پایانی با اشاره به فضیلت ماه رمضان و با بیان اینکه کلاس تفسیر قرآن هفته‌ای 2 روز در مصلای کنگان با حضور امام جمعه برگزار خواهد شد با تاکید بر لزوم توجه به معروف‌ها و ترک منکرات در این ماه گفت: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با موارد روزه‌خواری که خلاف شرع است برخورد جدی خواهند کرد.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول