اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق بیمارستان امام خمینی کنگان خبر داد

انجام ماهانه 360 عمل جراحی در بیمارستان کنگان

رئیس سابق بیمارستان امام خمینی کنگان از انجام ماهانه 360 عمل جراحی در بیمارستان کنگان خبر داد.

انجام ماهانه 360 عمل جراحی در بیمارستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، سید مسعود شاه‌قاسمی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه بیمارستان کنگان اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید در این راستا بیشترین تلاش را داشته باشیم.

وی افزود: طی چند سال اخیر اقدامات مؤثری برای بهبود کیفیت خدمات درمانی در این بیمارستان انجام گرفته و به فضل خدا به بخش مهمی از اهداف خود نیز رسیدیم.

رئیس سابق بیمارستان امام خمینی کنگان از انجام ماهانه 360 عمل جراحی در بیمارستان کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: با وجود کمبود تجهیزات و مشکلات فراوان هر ماه به طور متوسط 360 عمل جراحی در این بیمارستان انجام می‌شود که رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.

شاه‌قاسمی تصریح کرد: با توجه به حضور صنعت در این شهرستان حجم مراجعه به بیمارستان روزانه 200 تا 300 نفر است که بخش قابل توجهی از آنها نیروهای شرکتی هستند.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر امکانات و تجهیزات بسیار زیادی در بیمارستان کنگان مستقر شده و سطح کیفی خدمات افزایش یافته است.

رئیس سابق بیمارستان کنگان گفت: با رایزنی که با صنعت نفت انجام داده‌ایم، 15 میلیارد ریال اعتبار برای احداث ساختمان اورژانس و ICU جذب شده که مراحل سفت‌کاری در حال انجام است.

شاه‌قاسمی بیان کرد: مسئولان باید تلاش لازم برای بهبود خدمات بهداشتی و درمانی به مردم را انجام دهند تا شاهد رضایتمندی شهروندان باشیم.

انتهای پیام/2451/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول