اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی کنگان خبر داد

اجرای طرح هادی در روستاهای لاورده و لاورگل کنگان

بخشدار مرکزی کنگان از اجرای طرح هادی در روستاهای لاورده و لاورگل کنگان خبر داد.

اجرای طرح هادی در روستاهای لاورده و لاورگل کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسین صفایی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: در دولت نهم و دهم در رسیدگی به وضعیت روستاها و مناطق محروم اقدامات اساسی و خوبی انجام شده و این امر رضایت خاطر شهروندان را فراهم کرده است.

وی افزود: در کنگان نیز در چند سال اخیر در زمینه آبرسانی، گازرسانی، برق‌رسانی و توسعه زیرساخت‌های مهم اقدامات بسیار خوب و قابل قبولی انجام گرفته که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

بخشدار مرکزی کنگان از انتخاب دو دهیار جدید در بخش مرکزی خبر داد و خاطر نشان کرد: دهیاران دو روستای لاورگل و لاور ده معرفی و ادارات از این پس در ارائه خدمات به روستاییان با هماهنگی دهیاران عمل کنند.

صفایی با اشاره به بازدید فرماندار و جمعی از مسئولان از این دو روستا و مشکلات مردم در زمینه مسائل بهداشتی، آب شرب و ... خواستار تسریع در حل مشکلات اهالی این دو روستا شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح هادی روستایی نیز اشاره کرد و از اجرای طرح هادی روستاهای لاورگل و لاور ده خبر داد و افزود: با اجرای طرح هادی روستایی بخش اعظمی از مشکلات مردم این روستاها برطرف خواهد شد.

بخشدار مرکزی کنگان در پایان اذعان داشت: مردم روستاهای کنگان همواره در دفاع از نظام اسلامی آماده بوده‌اند و در همه صحنه‌ها حاضر هستند و شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول