اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد فرماندار کنگان از وضعیت بیمارستان کنگان

اعتبارات بیمارستان کنگان در شهرهای دیگر هزینه شد

فرماندار کنگان با انتقاد از وضعیت بیمارستان کنگان گفت: در سال 85 مبلغ 18 میلیارد ریال اعتبار بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در شهرستان‌های دیگر استان بوشهر هزینه شد.

اعتبارات بیمارستان کنگان در شهرهای دیگر هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و رسیدگی به وضعیت این شهرستان امری لازم است.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات درمانی و بهداشتی در کنگان یک مسئله بسیار اساسی و مهم است و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: بیمارستان کنگان در حال حاضر وضعیت مطلوبی ندارد و نیازمند توجه بیشتر و مؤثرتر مسئولان است.

تبرکی با انتقاد از توجه نکردن مسئولان به بیمارستان کنگان تصریح کرد: در سال 85 مبلغ 18 میلیارد ریال اعتبار بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در شهرستان‌های دیگر استان بوشهر هزینه شد که اگر مسئولان وقت دانشگاه علوم پزشکی داد و فریادهای ما را می‌شنیدند الان این بیمارستان وضعیت بهتری داشت.

فرماندار کنگان با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان‌های جدید بوشهر و برازجان یادآور شد: این اقدام ثابت کرد اگر در کارها عزم و اراده وجود داشته باشد می‌شود کارهای بزرگ را با مدت کوتاه انجام داد.

وی ادامه داد: مردم کنگان انتظار دارند با همان عزم به مشکلات بیمارستان این شهرستان نیز توجه شود تا ارایه خدمات بهداشتی و درمانی ارتقا یابد.

تبرکی از تخصیص 22 میلیارد ریال به بیمارستان کنگان خبر داد و گفت: افزون بر کمک‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به بیمارستان و مصوبات دولت از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به کنگان نیز 22 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان اختصاص یافته است.

وی بر لزوم جذب پزشک متخصص برای بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان تاکید کرد و افزود: مردم کنگان نیازمند خدمات بهتر و بیشتری در حوزه درمان هستند.

در این آیین با قدردانی از خدمات مسعود شاه قاسمی( رئیس سابق)، علی راستگو به‌ عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منصوب شد.

انتهای پیام/2451/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول