اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

افتتاح ایستگاه 400 کیلوولت کنگان در ماه جاری

فرماندار کنگان از افتتاح ایستگاه 400 کیلوولت کنگان در ماه جاری با اعتبار 350 میلیارد ریال خبر داد.

افتتاح ایستگاه 400 کیلوولت کنگان در ماه جاری

عباس تبرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و برای رشد و توسعه این شهرستان اهتمام داریم.

وی افزود: پروژه‌های عظیم صنعتی و اقتصادی در حوزه نفت و گاز در شهرستان کنگان در دست اجراست و انتظار داریم مدیران شرکت‌های نفتی نسبت به سرمایه‌گذاری و عمران و آبادانی این شهرستان تلاش بیشتری کنند.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: رفع مشکل بیکاری از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم در این شهرستان است و مراجعه بیکاران به مسئولان موجب رنجش خاطر ما شده و باید با عزم و اراده همگانی برای رفع این مشکل و بهبود وضعیت اشتغال گام برداریم.

تبرکی تصریح کرد: از شرکت‌های مستقر در شهرستان کنگان انتظار می‌رود در تامین نیروی انسانی خود توجه ویژه‌ای به جوانان شهرستان کنگان داشته باشند.

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد شرایط لازم برای رفاه و آسایش عمومی مردم در شهرها و روستاها از اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر هیچ گونه کم‌کاری نباید صورت گیرد.

فرماندار کنگان از افتتاح ایستگاه 400 کیلوولت کنگان در ماه جاری خبر داد و گفت: این ایستگاه با تلاش مسئولان با اعتبار 350 میلیارد ریال احداث شده و هم‌اکنون آماده افتتاح است و امیدوار هستیم در ماه جاری شهروندان از این طرح مهم بهره‌مند شوند.

تبرکی بیان کرد: توجه به روستاهای محروم مهم‌ترین اولویت مسئولان در شهرستان است و باید کاری کنیم که همه مردم اعم از ساکنان شهرها و روستاها از امکانات مناسب برای زندگی برخوردار باشند.

انتهای پیام/2451/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول