اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز قزوین خبر داد

پیشرفت 80 درصدی گازرسانی به منطقه طارم در قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از پیشرفت 80 درصدی گازرسانی به منطقه طارم خبر داد و گفت: گازرسانی به منطقه طارم در دو فاز اجرایی در حال انجام است.

پیشرفت 80 درصدی گازرسانی به منطقه طارم در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، فتحعلی نجفی در خصوص عملیات اجرایی گازرسانی به منطقه طارم اظهار داشت: از مجموع 107 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع گازرسانی به منطقه طارم تاکنون عملیات اجرایی بیش از 90 درصد خطوط تغذیه و شبکه توزیع که عمدتاً در نقاط صعب‌العبور قرار داشت به انجام رسیده است.

وی افزود: با احتساب عملیات ساختمانی، جاده‌سازی، عبور از عرض رودخانه‌ها، جاده‌ها و ساخت ایستگاه‌های تقلیل فشار در مجموع گازرسانی به منطقه طارم با 80 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در خصوص اعتبار گازرسانی به منطقه طارم بیان کرد: برای گازرسانی به منطقه طارم مبلغ 129 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده که تاکنون مبلغ 78 میلیارد ریال از اعتبار مذکور از طریق دریافت تسهیلات وام از بانک ملی در قالب منابع داخلی شرکت گاز تأمین و هزینه شده است.

نجفی در رابطه با زمان افتتاح گازرسانی به منطقه طارم تصریح کرد: با توجه به وجود موانع و مشکلاتی از جمله وجود باغات زیتون در منطقه سیاهپوش، عبور از مسیرهای سنگی و صعب‌العبور بودن منطقه، افزایش هزینه‌های اجرایی از قبیل هزینه دستمزد و هزینه ماشین آلات و هزینه کالا و تجهیزات مورد استفاده در پروژه، اجرای پروژه مذکور در مقاطعی با کندی صورت گرفت ولی علی‌رغم مشکلات موجود تلاش است که گازرسانی به منطقه مذکور در حداقل زمان ممکن به انجام برسد.

با اجرای گازرسانی به منطقه طارم 11 روستای منطقه با جمعیتی بیش از دو هزار و 500 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/77002/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول