اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برنز قهرمانی جهان بر سینه رزمی‌کار قزوینی

رقابت‌های ورزش‌های رزمی قهرمانی جهان در سبک ووینام با کسب مدال برنز این رقابت‌ها از سوی رزمی‌کار قزوینی همراه شد.

برنز قهرمانی جهان بر سینه رزمی‌کار قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اکبر کریمی رزمی‌کار ارزنده استان که به عنوان کاپیتان و مربی، تیم ووینام کشورمان را در مسابقات جهانی همراهی می‌کرد، در وزن 91- کیلوگرم موفق شد با کسب عنوان سومی، مدال ارزشمند برنز را از آن خود کند.

این رزمی‌کار قزوینی به گفته افشین هادی چگینی رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان شایستگی مدال طلا را هم در جریان مسابقات ووینام قهرمانی جهان داشت؛ اما قضاوت ناعادلانه داوران به نوعی عنوان قهرمانی را از کریمی گرفت تا در نهایت این ورزشکار با کسب عنوان سومی به کار خود در این مسابقات پایان دهد.

اما نکته‌ای که نباید آن را به سادگی از یاد برد، این است که اکبر کریمی رزمی‌کار شایسته قزوینی تیم ملی کشورمان در سال‌های اخیر در رشته‌های مختلف رزمی خوش درخشیده است و به نوعی با گرفتن مدال‌های ارزشمند در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی یکی از پرافتخارترین ورزشکاران رزمی کشورمان محسوب می‌شود.

این رزمی‌کار ارزنده استان آخرین مدال خود را سال گذشته در جریان رقابت‌های قهرمانی کیک بوکسینگ جهان در کشور آلمان به دست آورد و با شایستگی موفق شد عنوان نخست این مسابقات و مدال خوشرنگ طلا را از آن خود کند.

سال گذشته زمزمه خداحافظی کریمی به گوش رسید؛ اما در نهایت با درایت فدراسیون و هیئت ورزش‌های رزمی استان و نیز تصمیم‌گیری درست این ورزشکار شایسته، وی همچنان در میادین قهرمانی باقی ماند تا با کسب مدال برنز خود در رقابت‌های قهرمانی ووینام جهان، یک مدال دیگر را به کارنامه ورزشی خود اضافه کند.

حالا باید منتظر ماند و دید که اکبر کریمی با کسب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی ووینام جهان در فرانسه به کار خود برای حضور در میادین ادامه می‌دهد یا برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کند؛ اتفاقی که به طور حتم در روزهای آینده این ورزشکار ارزنده در مورد آن تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول