اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

35 مربی قمی در دوره تئوری مربیگری ورزش‌های رزمی آموزش می‌بینند

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم از آغاز دوره مربیگری ورزش‌های رزمی در قم خبر داد.

35 مربی قمی در دوره تئوری مربیگری ورزش‌های رزمی آموزش می‌بینند

حمید نریمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: امروز اگر به دنبال توسعه ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی هستیم و می‌خواهیم به سکوهای برتر هر رشته ورزشی دست یابیم، باید موضوع آموزش را در اولویت قرار بدهیم.

وی ادامه داد: امروزه ورزش از نگاه علمی جایگاه خاصی در جوامع مختلف پیدا کرده است و علاوه بر اینکه به این مقوله مهم اجتماعی به عنوان ضامن سلامتی و ایجاد آرامش و نشاط روحی و جسمی نگاه می‌شود، از آن در ارتقای جایگاه کشورها در مجامع بین‌المللی بهره می‌برند.

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: امروزه ورزش روز به روز و بلکه لحظه به لحظه با دانش‌های جدیدی رو به‌رو است و به همین خاطر باید نیروهای انسانی مرتبط با تمام رشته‌ها مرتب خود را با دانش روز ورزش هماهنگ کنند تا مبادا در مسیر حرکت به سوی پیشرفت و توفیقات بزرگ در ورزش قهرمانی از قافله عقب بمانیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ورزش قم در حدود 43 هیئت ورزشی فعالیت همگانی و قهرمانی انجام می‌دهد و نزدیک به 35 هیئت ورزشی همزمان در هر دو بخش مردان و بانوان فعالیت می‌کنند و بسیاری از این هیئت‌ها رشته‌های زیر مجموعه متعددی دارند.

نریمان با بیان اینکه سعی ما این است که در طول سال برای تمام رشته‌ها دوره‌های آموزشی در همه زمینه‌ها اعم از داوری و مربیگری برگزار کنیم، اظهار داشت: دوره مربیگری ورزش‌های رزمی در سطح درجه سه و به صورت تئوری ویژه مربیان آقایان رزمی‌ در سالن تازه تاسیس آموزشی مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم آغاز شد.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی با حضور نمایندگان چند هیئت ورزشی و همچنین مدعوین برگزار شد در حالی که در این دوره آموزشی 35 نفر از مربیان فعال در هیئت ورزش‌های رزمی استان قم شرکت کرده‌اند.

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: مربیان شرکت کننده در این دوره دروس تخصصی دوره‌های تئوری مربیگری از قبیل تغذیه ورزشی، اصول آمادگی جسمانی، رشد و تکامل حرکتی، طراحی تمرین و... را فرا می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله اساتید این دوره آموزشی می‌توان به حمید مسجدی، حسین دوعلی، علی خواجه‌بیاتی و خانم مروی اشاره کرد در حالی که این دوره آموزشی تا هفدهم تیر ماه در سالن آموزش مجموعه ورزشی تختی به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول