اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان زاوه:

سالن اختصاصی در زاوه برای برگزاری کلاس‌های آموزش رشته‌های رزمی وجود ندارد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زاوه گفت: با توجه به نبود سالن اختصاصی برای کلاس‎‌های اوقات فراغت در رشته‌های رزمی، از مساجد و اماکن اجاره‌ای استفاده می‌شود.

سالن اختصاصی در زاوه برای برگزاری کلاس‌های آموزش رشته‌های رزمی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشتخوار، علی صارمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به استقبال فراوان علاقه‌مندان از رشته‌های رزمی، نیاز به یک سالن اختصاصی این ورزش‌ها در شهرستان احساس می‌شود.

وی با اشاره به در اختیار داشتن دو سالن ورزشی در شهرستان زاوه، عنوان کرد: عملیات احداث یک سالن ورزشی دیگر نیز از حدود دو سال پیش در مرحله پی‌ریزی متوقف شده است که تکمیل آن می‌تواند بخشی از نیاز شهرستان را به فضای ورزشی جبران کند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زاوه بیان کرد: با همت هیئت‌های ورزشی شهرستان زاوه در تابستان امسال، کلاس‌های اوقات فراغت در رشته‌های فوتبال، ژیمناستیک، کشتی، تکواندو، کاراته، نینجا و ورزش‌های باستانی ویژه آقایان برگزار می‌شود.

صارمی با اشاره به آغاز فعالیت بانوان شهرستان زاوه در رشته‌های رزمی، افزود: کلاس‌های آموزشی کاراته، آمادگی جسمانی، ایروبیک و والیبال ویژه بانوان نیز در تابستان امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول