اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان:

وزارت ورزش به جای فدراسیون محور بودن هیئت محور باشد

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: وزارت ورزش و جوانان در صورتی‎که قصد دارد ورزش پیشرفت کند باید از ورزش فدراسیون محور به ورزش هیئت محور روی بیاورد.

وزارت ورزش به جای فدراسیون محور بودن هیئت محور باشد

مهدی تکابی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به تازگی سمینار سرداوران کشور را به میزبانی اصفهان برگزار کردیم و علاوه بر این رقابت‎های این و دسته سه کشور که 130 نفر نیز در آن حضور داشتند نیز در اصفهان برگزار شد.

وی به برگزاری رقابت‎های تنیس روی میز جام رمضان بانوان و آقایان اشاره کرد و افزود: از تاریخ 27 تیرماه رقابت‎های آقایان و در تاریخ 10 مرداد نیز مسابقات بانوان پس از افطار برگزار می‎شود که دارای امتیاز رنکینگ نیز می‎باشد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به مشکلات مالی هیئت اضافه کرد: طی یک سال گذشته هیچ کمکی به هیئت تنیس روی میز استان نشده است و خودمان با گرفتن اسپانسر تمام میزبانی‎ها را برگزار کردیم و اجازه ندادیم هیچ یک از این میزبانی‎ها لغو شود.

وی با بیان اینکه ادامه روند فعلی و مشکلات مالی نمی‎تواند ادامه پیدا کند افزود: وزارت ورزش و جوانان در صورتی‎که قصد دارد ورزش پیشرفت کند باید از ورزش فدراسیون محور به ورزش هیئت محور روی بیاورد و بودجه‎هایی که در اختیار دارد را بر اساس رنکینگ هر استان در اختیار هیئت‎ها قرار دهد.

تکابی ادامه داد: فدراسیون‎ها نیز بیشتر باید پیگیر مسائل برون‎مرزی رشته‎های خودشان باشند و کاری با هیئت‎های ورزشی استانشان نداشته باشند. 

انتهای پیام/63020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول