اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فدراسیون فوتبال صورت گرفت

تقدیر از مدیر ورزشگاه یادگار امام قم به پاس میزبانی مطلوب بازی‌های لیگ برتر

مدیر ورزشگاه یادگار امام قم به سبب تلاش‌های مطلوب صورت گرفته برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تقدیر شد.

تقدیر از مدیر ورزشگاه یادگار امام قم به پاس میزبانی مطلوب بازی‌های لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به اینکه بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از دوم مرداد ماه سال جاری دوره سیزدهم برگزاری خود را تجربه می‌کند، فدراسیون فوتبال نیز یک دوره کارگاه آموزشی بین‌المللی آخرین قوانین فیفا را در کشورمان برگزار کرد.

در واقع این نخستین کارگاه آموزش بین‌المللی آخرین قوانین فدراسیون بین‌المللی فوتبال FIFA بود که به میزبانی آکادمی ملی فوتبال در تهران برگزار شد و شرکت کنندگان در آن با آخرین قوانین و مقررات برگزاری مسابقات فوتبال آشنا شدند.

شرکت کنندگان در این دوره ناظرین فدراسیون فوتبال در بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از جمله جلال مرادی، غلامرضا بهروان، حسین عسگری، داود رفعتی و چهار نفر از مدیران ورزشگاه‌های میزبان بازی‌های لیگ برتر بودند.

دلیل حضور چهار تن از مدیران ورزشگاه‌های میزبان بازی‌های لیگ برتر، عملکرد خوب آنها در برگزاری مسابقات جام خلیج فارس بود که به همین منظور از توحید محمدی مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام شهر مقدس قم نیز برای حضور در این دوره دعوت به عمل آمده بود.

مسئولیت تدریس در این کارگاه را مدرسانی از کشورهای عمان، مالزی و گرجستان بر عهده داشتند که برای همین منظور ماجد از کشور عمان به عنوان رئیس بخش توسعه فیفا، نودال از گرجستان به عنوان مشاور فیفا و وینزو مشاور فیفا در کنفدراسیون فوتبال آسیا از کشور مالزی در این دوره تدریس کردند.

این در حالی است که مراسم اختتامیه این کارگاه بعد از دو روز برگزاری، با حضور علی کفاشیان رئیس، محمد مهدی نبی دبیر و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال کشورمان برگزار شد و شرکت کنندگان در این دوره با نحوه برگزاری مسابقات بین‌المللی نیز آشنا شدند.

در پایان این دوره، از توحید محمدی مدیر ورزشگاه یادگار امام قم به سبب تلاش‌های صورت گرفته در برگزاری مطلوب بازی‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تجلیل شد و به هر یک از شرکت کنندگان نیز گواهی شرکت در این دوره از سوی فیفا اهدا شد.

این در حالی است که ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان 17 مسابقه لیگ برتر و همچنین دیدار پلی آف لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا بین صبای قم و الشباب امارات بود.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول