اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان سرعین:

سرعین 550 نفر ورزشکار سازمان یافته دارد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین گفت: ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان 550 نفر هستند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 150 نفر افزایش یافته است.

سرعین 550 نفر ورزشکار سازمان یافته دارد

اکبر عبدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی با هئیت‌های ورزشی و نیز تاکید بر گسترش اجرای برنامه‌های ورزش همگانی و روستایی عشایری به این مهم دست خواهیم یافت.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران سازمان یافته سرعین 550 نفر هستند که نسبت به تیر ماه سال گذشته 150 نفر افزایش داشته است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان سرعین یادآور شد: حضور گردشگران و مسافران اداره ورزش و جوانان سرعین ارائه خدمات ورزشی و تفریحی و برگزاری مسابقات ورزشی همگانی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

عبدلی افزود: در سه ماه اول امسال بیش از 15 همایش پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی و مسابقات طناب‌کشی با خانواده و بادبادک‌پرانی برگزار شده که با استقبال خانواده‌ها و گردشگران روبه‌رو شده است.

این مسئول ادامه داد: رشته‌های ورزشی دو و میدانی، ژیمناستیک، دوچرخه‌سواری، کشتی، فوتسال، بدمینتون، تنیس روی میز و بسکتبال به دلیل برخورداری از اقبال عمومی در میان جوانان و وجود استعدادها و ظرفیت مناسب جزو رشته‌های اولویت‌دار این شهرستان محسوب می‌شوند و این اداره با هماهنگی هئیت‌های مربوطه در‌صدد تقویت رشته‌های مذکور است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان سرعین گفت: امسال المپیاد ورزشی روستایی در رشته‌های فوتسال، والیبال، دو و میدانی، کشتی و طناب‌کشی در این شهر برگزار شد و اداره ورزش و جوانان سرعین با تجهیز اماکن ورزشی و توزیع وسایل ورزشی و تداوم برگزاری برنامه‌ها و المپیادها توسعه ورزش روستایی را باجدیت پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/62003/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول