اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری دوره‌های تخصصی فوریت‌های پزشکی ‌بوشهر در بندر کنگان

دوره‌های تخصصی فوریت‌های پزشکی استان بوشهر در بندر کنگان برگزار شد.

برگزاری دوره‌های تخصصی فوریت‌های پزشکی ‌بوشهر در بندر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، رئیس شبکه بهداشت کنگان بعد از ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: تلاش برای بهبود وضعیت سلامت جامعه از مهم‌ترین اهداف مسئولان بهداشتی است.

زینب حسینی افزود: ارتقای سطح کیفی خدمات مورد توجه این شبکه است و با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در حوزه بهداشت در این مسیر گام برمی‌داریم.

وی با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی تخصصی گفت: این دوره مخصوص کارکنان و پرسنل فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه است که در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان برگزار شد.

مسئول واحد مبارزه با بیماری‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز به موضوع اهمیت کار پرسنل فوریت‌های پزشکی و جایگاه رفیع آنها اشاره کرد و اظهار داشت: بدون شک میزان تاثیر عملکرد آنها در نجات جان انسان‌ها و خدمت به سلامت جامعه بر همگان آشکار است و باید از این پرسنل خدوم به نحو شایسته‌ای تقدیر شود.

محمود میرحاجی همچنین بر لزوم بهره‌وری هر چه بیشتر از فرصت‌های به‌وجود آمده و استفاده از مطالب ارائه شده در این جلسه آموزشی برای آمادگی هر چه بیشتر در پیشبرد برنامه‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی تاکید کرد.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان کنگان نیز گفت: برگزاری این کارگاه‌های آموزشی برای پرسنل فوریت‌های پزشکی مثمرثمر است و باعث افزایش دانش و اطلاعات پزشکی و بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مصدومین و آسیب‌دیدگان می‌شود.

هادی صادق خواستار برگزاری این دوره کلاس‌های آموزشی در فواصل زمانی کمتر شد.

محمد منشی از گروه آموزشی فوریت‌های پزشکی استان نیز به تشریح  آناتومی قلب پرداخت و در مورد مشکلات قلبی و عروقی و علائم آنها آموزش‌های کاملی را ارائه کرد.

وی سپس به بررسی چگونگی قرائت نوار EKG پرداخت و در مورد تمام لیدهای آنها و چگونگی پیدایش لیدها صحبت کرد.

این کارگاه با پخش چند فیلم آموزشی در مورد CPR و طریقه امدادرسانی به موارد قلبی عروقی پایان یافت.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول