اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه سیستان و بلوچستان:

انتخاب کابینه معتدل و کارآمد رای اعتماد مجلس را به دنبال خواهد داشت

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: انتخاب نیروهای معتدل، کارآمد و آزمایش پس داده برای تصدی وزارت‌ها قطعا رای اعتماد بالای مجلس را هم به دنبال خواهد داشت.

انتخاب کابینه معتدل و کارآمد رای اعتماد مجلس را به دنبال خواهد داشت

غلام‌محمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: حجت‌الاسلام روحانی که با شعار اعتدال و پرهیز از عملکرد جناحی وارد میدان انتخابات شد هم‌اکنون این معیارها را باید برای انتخاب وزیران خود مورد استفاده قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل اقبال مردم به حجت‌الاسلام روحانی شعار اعتدال بود، بیان داشت: مردم به دنبال دولتی بودند که با رویکرد اعتدال از درگیری‌های جناحی فاصله گرفته و بیشتر به حل مشکلات و معضلات مردم بپردازد.

این کارشناس سیاسی افزود: دولت حجت‌الاسلام روحانی باید تعریف شفاف و صحیحی از اعتدال را ارائه کند تا مانند شعار اصلاحات مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

طاهری با اشاره به اهمیت بالای انتخاب وزرا طبق معیارهای صحیح متذکر شد: رئیس جمهور منتخب افرادی را انتخاب کند که بر مدار اعتدال رفتار کرده، اهل جناح‌بازی نباشند و هیچ نقطه سیاهی در کارنامه آن‌ها نباشد.

وی عنوان کرد: وزرای پیشنهادی باید فارغ از اینکه به جناح چپ یا راست تعلق دارند از افراط‌گری به دور باشند.

دبیر حزب موتلفه سیستان و بلوچستان بیان داشت: در صورت تحقق این معیارها، نمایندگان مجلس هم با رأی بالای خود زمینه فعالیت بهتر دولت را فراهم خواهند کرد.

طاهری همچنین با اشاره به شرایط ویژه سیستان و بلوچستان، معیار اصلی مدیران انتخابی برای این استان را وحدت‌مداری دانست و اعلام کرد: در این استان با توجه به محرومیت تاریخی آن، کار بر زمین مانده زیاد داریم و مدیران باید با کارآمدی و پاکدستی هدف اصلی خود را رفع محرومیت از چهره استان قرار دهند.

دبیر حزب مؤتلفه سیستان و بلوچستان اضافه کرد: هم‌اکنون در بین مدیران موجود در استان، افراد لایقی هستند که می‌توان از آن‌ها نیز برای دولت آینده استفاده کرد.

انتهای پیام/75002/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول