اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سابقه حسن روحانی نشان از پایبندی به گفتمان انقلاب اسلامی دارد

روحانی: کابینه دولت یازدهم باید از شایسته‌های کشور تشکیل شود

مشاور سیاسی بسیج دانشجویی گفت: کابینه دولت یازدهم باید از شایسته‌های کشور تشکیل شود.

روحانی: کابینه دولت یازدهم باید از شایسته‌های کشور تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین روحانی مشاور سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان و استاد دانشکده سیاسی دانشگاه ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره چینش و چیدمان کابینه دولت آتی اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب باید در چیدمان کابینه بر شعارهای تبلیغاتیش پایبند باشد.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین شاخص‌ها در چینش افراد در دولت آینده و کابینه یازدهم باید پاک‌دستی، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه روحیه استکبارستیزی و پایبندی به گفتمان امام و انقلاب اسلامی باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: البته در کنار همه شاخص‌های ذکر شده برای افراد حاضر در دولت یازدهم باید اصولی مهمی چون تخصص، کارآمدی، تدبیر و در نظر گرفتن مصالح کشور و نظام قرار داشته باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر طبق گفته خود رئیس جمهور منتخب و افرادی که از لحاظ فکری و گفتمانی با حسن روحانی قرابت دارند، دولت آینده فراجناحی خواهد بود و براساس شایسته سالاری، متخصصانی که لایق مردم و کشور هستند در کابینه باشند.

روحانی در ادامه افزود: سابقه حسن روحانی نشان از پایبندی به گفتمان انقلاب اسلامی دارد و امیدوار هستیم با مدد از خداوند متعال این پایبندی به نظام و انقلاب ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: فعال شدن چشمگیر احزاب و گروه‌های فتنه‌گر سال 88 در این روزها و ادعاهای رسانه‌ای و تبلیغاتی برای احیای خود در جامعه، به گونه‌ای پیش می‌رود که با لحنی مطالبه‌گرانه از نظام و مردم، رئیس جمهور منتخب اکثریت مردم را کاندیدای این جریان معرفی می‌کنند.

این استاد دانشگاه اصفهان اضافه کرد: ما امیدوار هستیم رئیس دولت آینده با وام‌گیری از منویات مهم رهبر معظم انقلاب و مصالح کشور و مردم به چنین افرادی اجازه دخالت ندهد و براساس تدبیر و شعار اعتدال خود و با چینش شایسته سالارانه کابینه یازدهم امید را به مردم هدیه کند.

انتهای پیام/63001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول