اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

دولت آینده اجازه ورود نگرش‌های تند افراطی سیاسی را به کابینه ندهد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: دولت آینده نباید اجازه دهد نگرش‌های تند افراطی سیاسی در کابینه قرار گیرد.

دولت آینده اجازه ورود نگرش‌های تند افراطی سیاسی را به کابینه ندهد

نادر مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به مواضع اصولی رئیس جمهور منتخب اظهار داشت: گفتمانی که آقای روحانی در شعارهای قبل و بعد از انتخابات مطرح کرده، همواره مبتنی بر اعتدال‌گرایی بوده و خود رئیس‌جمهور منتخب عنوان کرده است که وام‌دار هیچ حزب و گروهی نیست.

*روحانی وام‌دار هیچ حزب و گروهی نیست

وی افزود: این جمله که وام‌دار هیچ حزب و گروهی نیست نشان می‌دهد که هیچ کدام از گروه‌ها، حتی اصلاح ‌طلبان، نمی‌توانند این ادعا را داشته باشند که آقای روحانی وام‌دار آنهاست و وعده و وعیدهای وی در راستای تحقق شعار حزب و گروه آنها بوده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در ادامه با اشاره به در پیش بودن معرفی کابینه به مجلس شورای اسلامی برای کسب رای اعتماد بیان داشت: امیدواریم شایسته سالاری آقای روحانی با انتخاب یک کابینه معتدل و کارآمد، محقق شود و دولت یازدهم با رای حداکثری مجلس کار خود را در راستای حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری با قدرت هرچه تمام‌تر آغاز کند.

*حل مشکلات اقتصادی و کاهش آنها از اولویت‌های دولت آینده است

مقدسی با برشمردن ویژگی‌های وزرای دولت آینده تصریح کرد:‌ کارآمدی، معتدل بودن، حرکت در خط نظام و آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و پایبندی به گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی و حرکت در چارچوب نظام از جمله این ویژگی‌هاست که باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اولویت‌های اصلی کشور گفت: در حال حاضر حل مشکلات اقتصادی و کاهش آنها یکی از اولویت‌ها است و نباید توقع داشت که روحانی بتواند همه مشکلات اقتصادی را حل کند، اما در حوزه معیشتی، تورم و گرانی‌ها باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

*همه باید دولت جدید را یاری کنند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: همه باید دولت جدید را یاری کنند تا بتواند به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند و در این میان، مسئولیت نمایندگان مردم در خانه ملت سنگین تر از دیگران است تا ضمن حمایت از برنامه‌های رئیس جمهور منتخب و افراد شایسته، فرصت عرض اندام را از حاشیه سازان سلب کنند.

مقدسی خاطر نشان کرد: مردم امید دارند که مسئولین ادامه دهنده راه درست نظام باشند و دولت آینده نباید اجازه دهد نگرش‌های تند افراطی سیاسی در کابینه قرار گیرد، چرا که اقتضای نظام ما در این زمان حرکت به سمت پیشرفت در فضایی معتدل و آرام و بدون تنش است.

*جنایت مصر نتیجه اقدامات تحریک‌آمیز گروه‌های افراطی است

وی با اشاره به تحولات مصر و هشدار نسبت به خطر بازگشت استبداد و بازگشت فاتحانه استعمار گفت: بدون تردید جنایت مصر نتیجه اقدامات تحریک‌آمیز گروه‌های افراطی است که با حمایت طرف‌های خارجی صورت می‌گیرد، جهان اسلام در شرایط کنونی شاهد انحراف خطرناک فکری تحت عنوان حرکت تکفیری است که بر خلاف اصول اسلامی و آموزه‌های قرآنی، اقدام به کشتار مسلمانان می‌کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در پایان اقدام وحشیانه سلفی‌های تکفیری در به شهادت رساندن«علامه دکتر شیخ حسن شحاته» و چهار تن از شیعیان در روز نیمه شعبان که برای جشن بزرگداشت میلاد امام زمان(عج)در منزل خود جمع شده بودند را محکوم کرد.

انتهای پیام/87004/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول