اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه مبارک رمضان صورت گرفت

اعزام 200 مبلغ به 3 استان جنوب شرق

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، 200 مبلغ خواهر و برادر به سه استان جنوب شرق کشور اعزام شدند.

اعزام 200 مبلغ به 3 استان جنوب شرق

حجت‌الاسلام محمد نارویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایرانشهر اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، بیش از 200 نفر از مبلغان خواهر و برادر به سه استان جنوب شرق اعزام شدند.

وی افزود: مبلغان به درخواست دفاتر ائمه جمعه و ادارات تبلیغات اسلامی استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان به این استان‌ها اعزام شدند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور بیان داشت: خوشبختانه از حضور مبلغان در مناطق اعزامی استقبال بسیار خوبی به عمل آمده است.

نارویی اذعان کرد: در همین راستا، اهم برنامه‌های مبلغان در این ایام برگزاری کلاس‌های قرآن شامل روخوانی، روانخوانی، تجوید، تفسیر سوره‌های کوچک و همچنین کلاس‌های احکام، عقاید و پاسخگویی به شبهات به همراه اقامه نماز جماعت در مساجد و ادارات است.

انتهای پیام/75002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول