اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد

اعزام 2300 مبلغ برای ماه رمضان در مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: 2 هزار و 300 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مساجد و پایگاه‌های طرح اوقات فراغت سطح مازندران اعزام می‌شوند.

اعزام 2300 مبلغ برای ماه رمضان در مازندران

حجت‌الاسلام ناصر شکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل با تاکید بر لزوم پیگیری اعزام روحانیون به مساجد و پایگاه‌های طرح اوقات فراغت اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام تابستان و اجرای طرح‌های اوقات فراغت و طرح سالم‌سازی دریا با ماه مبارک رمضان باید نسبت به امور اعزام و دقت در نحوه فعالیت‌های مربوطه در این حوزه تلاش مضاعفی انجام شود.

وی با اشاره به جابه‌جایی مناسب روحانیون در مساجد شهرهای استان افزود: توجه به نقاط محروم و روستاهایی که با مشکلاتی مواجه بوده و همچنین برگزاری جلسات با هیئت امنای محلات و مبلغان از جمله اقداماتی است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: گردهمایی روحانیت استان در 13 تیر ماه در مصلی مرکز استان برگزار می‌شود که نسبت به اجرای صحیح این مراسم برنامه‌ریزی و دقت عمل انجام و پیرو این گردهمایی استانی، گردهمایی روحانیت به صورت شهرستانی برگزار شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران اخلاص در عمل را سرلوحه همه فعالیت‌ها عنوان کرد و بیان داشت: باید با سعه صدر، اخلاق نیکو و اخلاص کار دین خدا را یاری کنیم تا خداوند نیز به ما توجه کند و ما را یاری دهد.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول