اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

اعزام 300 مبلغ به فارس

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: 300 مبلغ علوم دینی در ماه مبارک رمضان برای تبلیغ به استان فارس اعزام می‌شوند.

اعزام 300 مبلغ به فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، حجت‌الاسلام سید میثم حسینی اظهار داشت: مبلغان علوم دینی از حوزه علمیه قم و حوزه‌های علمیه شیراز و شهرستان‌ها با اوقاف و امور خیریه فارس همکاری می‌کنند و اولویت در اعزام مبلغ اوقاف با بقاع متبرکه و مناطق محروم است.

وی افزود: این مبلغان در ماه مبارک رمضان با عنوان طرح ضیافت الهی علاوه بر اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی، سخنرانی، مشاوره دینی و مذهبی، پاسخ به شبهات، بیان احکام، قرائت ادعیه و اجرای برنامه‌های مناسبتی و شب‌های قدر را در مدت تبلیغ انجام می‌دهند.

حسینی در پایان بیان داشت: علاوه بر طلاب علوم دینی غیربومی، 150 مبلغ بومی نیز برای ماه مبارک رمضان به عنوان ضیافت الهی و طرح نشاط معنوی در استان فارس به برنامه‌های تبلیغی می‌پردازند.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول