اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کنگان خبر داد

احداث سه پل ماشین‌رو در کنگان

شهردار کنگان از احداث پل‌های ماشین‌رو و ایجاد راه ارتباطی در این شهر خبر داد و گفت: تاکنون سه پل ماشین‌رو در نقاط مختلف شهر احداث شده است.

احداث سه پل ماشین‌رو در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، عبدالله حسینی کنگانی صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمران شهری کنگان اظهار داشت: شهرداری کنگان در راستای رضایت‌مندی شهروندان و بهبود سیمای شهری از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی افزود: حجم و کیفیت اقدامات عمرانی و رفاهی انجام گرفته در بندر کنگان طی چند سال اخیر موجبات رضایت شهروندان را فراهم کرده است.

شهردار کنگان از افزایش چشمگیر جمعیت کنگان در سال‌های اخیر خبر داد و خاطر نشان کرد: شهرستان کنگان با رشد جمعیتی 70 درصدی در آخرین سرشماری بیشترین رشد جمعیت در کشور را داشته و جمعیت آن از 24 هزار نفر به بیش از 70 هزار نفر افزایش یافته است.

حسینی کنگانی با تاکید بر لزوم افزایش امکانات و تجهیزات شهرداری کنگان تصریح کرد: با وجود افزایش چشمگیر جمعیت، شهرداری کنگان با همان محدودیت از حیث منابع انسانی و امکانات در حال خدمات‌دهی به چند برابر ظرفیت خود است.

وی از احداث پل‌های ماشین‌رو و ایجاد راه ارتباطی در کنگان خبر داد و گفت: تاکنون سه پل ماشین‌رو در نقاط مختلف شهر احداث شده است.

حسینی کنگانی افزود: این پل‌ها در خور عبدالسلام، خیابان مصلای جمعه و خیابان ملوان بر روی رودخانه‌های فصلی احداث شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار موجود برای اجرای این سه پل بیش از 2500 میلیون ریال هزینه شده است.

کنگانی هدف از احداث پل‌های ماشین‌رو را کنترل و کاهش بار ترافیکی شهری، دسترسی راحت مردم  و رضایت‌مندی شهروندان عنوان کرد.

انتهای پیام/2451/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول