اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کنگان خبر داد

افزایش سرانه فضای سبز کنگان به 8.5 مترمربع

شهردار کنگان از افزایش سرانه فضای سبز کنگان به 8.5 متر مربع خبر داد.

افزایش سرانه فضای سبز کنگان به 8.5 مترمربع

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، عبدالله حسینی کنگانی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمران شهری کنگان اظهار داشت: توجه به مبلمان شهری و زیباسازی شهر از اولویت‌های شهرداری است.

وی از تکمیل عملیات قیرپاشی و آسفالت خیابان بزرگ 24 متری قائم(عج) خبر داد و افزود: بخش عمده عملیات اجرایی این خیابان به طول یک‌هزار متر با عرض سواره‌رو 16 متر و پیاده‌رو 8 متری در حال اتمام است.

حسینی کنگانی تصریح کرد: عملیات اجرای سنگ جدول، عملیات زیرسازی، مخلوط ریزی، بیس‌ریزی، آب‌پاشی، قیرپاشی و آسفالت در این خیابان انجام شده و  اجرای سنگفرش پیاده‌روها، اجرای فضای سبز و  رنگ‌آمیزی سنگ جدول و ... نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی اعتبار این پروژه را 8 میلیارد ریال عنوان کرد و ابراز داشت: این طرح به زودی تکمیل می‌شود.

شهردار کنگان با اشاره به اجرای فضای سبز در 5 سال گذشته تأکید کرد: سرانه فضای سبز در کنگان تا قبل از سال 86 کمتر از 3 متر مربع بوده و هم‌اکنون به بیش از 8.5 متر مربع رسیده است.

حسینی کنگانی افزود: افتتاح جایگاه سوخت CNG، احداث ایستگاه آتش‌نشانی، آغاز عملیات اجرایی پارک جنگلی در کنار چشمه فاریاب و نصب پل هوایی محله گلستان شمالی و احداث چندین بوستان محلی از طرح‌های مهم یکسال اخیر کنگان است.

وی در پایان گفت: باید دست به دست هم دهیم و برای رشد و پیشرفت شهر کنگان باید از تمام پتانسیل موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول