اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان

قبور مطهر شهدای گمنام کوهبنان غبارروبی شد

همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان فرماندار کوهبنان به همراه اعضای شورای اداری و جمعی از جوانان قبور مطهر پنج شهید گمنام این شهرستان را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

قبور مطهر شهدای گمنام کوهبنان غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، پیش از ظهر امروز همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان فرماندار کوهبنان به همراه اعضای شورای اداری و جمعی از جوانان قبور مطهر پنج شهید گمنام این شهرستان را غبارروبی و عطرافشانی و با آرمان‌های بلند حضرت امام و شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

منصور متقی فرماندار کوهبنان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در ماه مبارک رمضان معنویت خاصی بر جامعه حکم‌فرما است و بسیاری از مردم در این ایام نسبت به انجام ختم قرآن، قرائت ادعیه‌های مرتبط با این ایام، دادن صدقه برای امام زمان و ... اقدام می‌کنند.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان در بسیاری از مساجد شهرستان مجالس روضه‌خوانی به مدت یک ماه برگزار و نسبت به برگزاری مراسم شب‌های قدر، عزاداری در رثای مولای متقیان حضرت علی (ع) و پخش نذورات مردم همت و همکاری دارند و علاوه بر این روحانیت و امام جماعت مساجد نسبت به پاسخگویی به مسائل شرعی و احکام مبادرت می‌ورزند.

وی بیان داشت: با برنامه‌ریزی به عمل آمده در طول ماه رمضان به اتفاق امام جمعه از کلاس‌های تلاوت نور سطح شهرستان و خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی سرکشی و در این راستا نسبت به اهدای قرآن و سبد غذایی اقدام می‌شود.

انتهای پیام/80012/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول