اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان‌رضوی خبر داد

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در خراسان‌رضوی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در خراسان‌رضوی خبر داد.

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ناصر فخرموحدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان با افزایش تقاضا برای برخی اقلام اساسی سبد خانوار از جمله مواد غذایی، مواد پروتئینی، میوه و سبزی‌ها، فرآورده‌های لبنی، حبوبات، خرما، زولبیا و بامیه، طرح نظارتی ویژه این ماه، از چهارم تیر تا 18 تیر ماه در استان همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با اشاره به اهداف اجرای طرح گفت: مدیریت روانی جامعه برای اقلام پرمصرف، تامین مناسب مایحتاج عمومی، پایش روزانه تامین، توزیع و کنترل قیمت کالاها و خدمات مورد هدف و کنترل بازار از جمله مواردی است که با اجرای طرح دنبال می‌شود.

فخرموحدی ادامه داد: جلوگیری از هر گونه تخلفات احتمالی، رسیدگی سریع و دقیق به شکایات مردمی، برخورد شدید با تخلفات و رسیدگی خارج از نوبت به پرونده‌های متشکله در ایام اجرای طرح از دیگر اهداف مورد نظر است.

وی افزود: با اجرای این طرح، با هماهنگی و همکاری با دستگاه‌های مسئول در این طرح از جمله استانداری، فرمانداری، نیروی انتظامی، اداره‌کل تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی، مجامع امور صنفی و سایر دستگاه‌های نظارتی مرتبط، نظارت و بازرسی بر بازار تشدید شده است.

فخرموحدی یادآور شد: با توجه به تشکیل تیم مشترک با حضور روسای شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان اصناف برخورد قاطع و قانونی با متخلفان صورت گرفته و پرونده‌های تخلف با سرعت و دقت بیشتری در شعب ویژه تعزیرات حکومتی رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه این ایام از با فضلیت‌ترین ایام است از بازاریان و اصناف خواست مانند گذشته رعایت انصاف را با مردم داشته باشند و با تعامل بیشتر زمینه حفظ آرامش در بازار را فراهم کنند.

فخرموحدی تاکید کرد: سامانه پیامکی 30008124 و تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی آماده دریافت، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی است.

انتهای پیام/70004/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول