اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 20 تا 25 تیرماه صورت می‌گیرد

برگزاری سومین نمایشگاه جشن رمضان و جشنواره ضیافت در اصفهان

سومین نمایشگاه و جشنواره ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان با حضور 55 شرکت و در قالب 84 غرفه از 20 تا 25 تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا می‌شود.

برگزاری سومین نمایشگاه جشن رمضان و جشنواره ضیافت در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استان اصفهان در این نمایشگاه نمایندگان استان‌های اصفهان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، مرکزی، گیلان، فارس و یزد حضور دارند. 

در این نمایشگاه که هم‌زمان با سراسر کشور و به مناسبت ماه مبارک رمضان دایر می‌شود، اقلامی چون مواد غذایی، مواد پروتئینی، مواد لبنی، خشکبار و شیرینی‌جات در یک سالن نمایشگاهی عرضه خواهد شد.  

بیشتر مشارکت کنندگان نمایشگاه عمده فروشان هستند و تلاش شده است به منظور رفاه حال خانواده های روزه دار، اقلام نمایشگاه به صورت فروش مستقیم و با حداقل 10 درصد کمتر از قیمت بازار عرضه شود.  

افزایش متراژ و تعداد مشارکت کننده و تنوع و افزایش مایحتاج غذایی و بهداشتی مورد نیاز مردم از ویژگی‌های نمایشگاه امسال است.  

ساعات بازدید از سومین نمایشگاه ضیافت، 17 تا 23 تاریخ مذکور است.

همچنین هم‌زمان با این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد امام‌ خمینی با عنوان جشن رمضان در یک سالن نمایشگاهی مجزا برگزار می‌شود و در آن دستاوردهای حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان ارایه خواهد شد. 

هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی هرچه بیشتر مردم با فعالیت‌های این نهاد در حوزه اشتغالزایی و فروش کالاهای تولید شده توسط کارآفرینان عنوان شده است.    

انتهای پیام/63001/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول