اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد

اعلام آمادگی 34 پایگاه اورژانس قم در ایام ماه مبارک رمضان

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از آمادگی 34 پایگاه اورژانس قم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: 17 پایگاه فعال در کل جاده‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم بدون محدودیت زمانی و مکانی آماده خدمت‌رسانی هستند.

اعلام آمادگی 34 پایگاه اورژانس قم در ایام ماه مبارک رمضان

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان از آمادگی اورژانس در ایام ضیافت الهی خبر داد و اظهار کرد: تجربه نشان داده است که در ایام ماه مبارک رمضان کمتر شاهد وقوع حوادث ترافیکی هستیم.

وی افزود: بیشتر تصادفات ترافیکی در ماه مبارک رمضان در پروسه زمانی نیم ساعت قبل و نیم ساعت پس از افطار رخ می‌دهد که این رخداد تنها به دلیل ترافیک سنگین در نقاط شهر برای حضور به موقع بر سر سفره افطار در کنار خانواده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با تاکید براینکه موتورسواران به صورت معمول در قم سهم ویژه‌ای از حوادث ترافیکی را به خود اختصاص می‌دهند گفت: به موتورسواران توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از وقوع تصادفات ترافیکی زودتر از محل کار خود خارج و خود را به منزل برسانند.

وی تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت‌ها در ساعات نزدیک به افطار در سطح شهر بسیار بالا می‌رود که این حجم سنگین ترافیک ممکن است منجر به تصادف ‌شود.

فراهانی با تاکید بر اینکه اورژانس قم در همه ساعت‌های شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان است گفت: اکنون 34 پایگاه در سطح استان قم بدون محدودیت زمانی و مکانی مشغول فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: 17 پایگاه اورژانس در سطح شهر و 17 پایگاه در سطح جاده‌ها به فعالیت اشتغال دارند.

انتهای پیام/78005/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول