اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشمر:

حضور پرشور در مساجد از مهم‌ترین برکات ماه رمضان است

امام جمعه کاشمر با تاکید بر حضور در محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان، گفت: ترک گناه و حضور پرشور در مساجد از مهم‌ترین برکات ماه مبارک رمضان است.

حضور پرشور در مساجد از مهم‌ترین برکات ماه رمضان است

حجت الاسلام قاسم یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه رحمت و برکت خداوندی است.

وی افزود: ماه رمضان ماهی است که خداوند بندگان خود را به مهمانی ویژه دعوت می‌کند تا مورد رحمت و لطف خویش قرار دهد.

یعقوبی با بیان اینکه رمضان ماه نزول قرآن است، خاطرنشان کرد: در این ماه هر عبادتی چندین برابر ارزش و اجر دارد و این مسئله در آیات و روایات به طور مکرر تکرار شده است.

امام جمعه کاشمر با بیان اینکه رمضان فرصت مناسبی برای بهره‌گیری بیشتر از آیات نورانی قرآن و تمسک جستن به کلام الهی است، تصریح کرد: همه باید با ایمان و خلوص نیت از فضیلت‌های ارزشمند این ماه بهره‌مند شویم.

وی یادآور شد: آثار و برکات ماه رمضان در دو بخش قابل بررسی است؛ ترک گناه بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اثر و برکت این ماه معنوی و خدایی برشمرده می‌شود.

یعقوبی اظهار کرد: بخش دوم در برکات ماه رمضان، حضور پرشور در مساجد و محافل انس با قرآن است؛ در ماه مبارک رمضان باید با حضور بیشتر و پرشورتر در مساجد و برگزاری هر چه باشکوه‌تر محافل انس با قرآن، از فیوضات این ماه عزیز استفاده کنیم.

امام جمعه کاشمر تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان، خدمت به خلق، انفاق و دستگیری از مستمندان، گذشت و فداکاری و تمام خصائل نیک را باید سرلوحه رفتار و کردار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/70023/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول