اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

ماه رمضان ماه احیای ارزش‌ها است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ماه رمضان به عنوان ماه احیای ارزش‌ها محسوب می‌شود.

ماه رمضان ماه احیای ارزش‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی معبودی صبح امروز در جلسه قرآنی در حسینیه سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نسیم و فرمان عبودیت و بندگی الهی اظهار کرد: امید است به برکت این ماه عظیم همه در سایه بخشش پروردگار از برکات این ماه بهره‌مند شویم و خود را برای زندگی آینده آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در برخی مواقع انسان با انجام بعضی از اعمال موجودیت خود را فراموش می‌کند، تصریح کرد: انسان در برخی موارد فراموش می‌کند که جانشین خدا و امانت‌دار الهی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: یکی از فلسفه‌های ماه رمضان بازگشت انسان به سوی خداوند است و اینکه انسان بداند در این جهان بیهوده خلق نشده است.

وی با تاکید بر اینکه انسان اشرف مخلوقات است، گفت: انسان تنها موجودی است که در مقابل اعمال خود در برابر خداوند مسئولیت دارد.

معبودی تصریح کرد: اگر انسان در مسیر زندگی راه خود را گم کند ممکن است با سقوط به دره‌های عمیق به مقصد و هدف خود نرسد.

وی غفلت‌زدایی را یکی از نکات مهم ماه مبارک رمضان دانست و اظهار کرد: در این ماه همه باید در کنار روزه‌داری تلاش کنیم، ارزش‌های الهی و انسانی را درک کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ماه رمضان را ماه احیای ارزش‌ها دانست و افزود: فکر کردن یکی دیگر از ارزش‌های خداوند در این ماه مبارک است.

وی با اشاره به اینکه همه باید از طریق ماه رمضان اعمال خود را معیارسنجی کنیم، گفت: همه مردم درک کنند که فکر، زبان، اعضا و جوارح بدن چقدر با معیارهای خداوند مطابقت دارد.

معبودی به عظمت و جایگاه ماه رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رسول اکرم (ص) ماه رمضان ماه برکت است.حتی نفس کشیدن در این ماه مبارک نیز جزو عبادت محسوب می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ماه رمضان را ماه رحمت خداوند اعلام کرد و گفت: در این ماه دلها به خداوند نزدیک می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه خداوند در ماه رمضان درهای گناه را می‌بندد، تصریح کرد: خداوند در این ماه گناهان بندگان را می‌بخشد.

معبودی به محور ارزش‌های ماه رمضان اشاره کرد و اذعان داشت: صدقه دادن به عنوان یکی از ارزش‌های این ماه محسوب می‌شود.

وی احترام به بزرگترها، محبت به کوچکترها، بجا آوردن صله ارحام را از دیگر ارزش‌های ماه رمضان دانست و افزود: در این ماه زبان‌ها را از غیبت و تهمت حفظ کنید و چشم‌ها را از دیدن چیزهایی که حلال نیست دور کنید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در ماه رمضان گوش‌ها را از شنیدن حرف‌های حرام حفظ کنید، مراقب یتیمان باشید و در هنگام دعا و مناجات دست‌های خود را به سوی آسمان بلند کنید.

انتهای پیام/73008/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول