اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعات کار ادارات استان قم در ماه مبارک رمضان اعلام شد

معاون استاندار قم ساعت کاری ادارات این استان در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد و گفت: کارکنان باید رأس ساعت مقرر در محل کار حضور یابند.

ساعات کار ادارات استان قم در ماه مبارک رمضان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سعید عین‌اللهی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به منظور ایجاد زمینه‌های لازم برای استفاده مطلوب کارکنان دولت از فضایل و برکات ماه ضیافت الهی و با توجه به تصمیم هیئت دولت و مجوز صادره توسط استاندار قم، ساعت کار ادارات استان قم در روزهای کاری ماه مبارک رمضان از ساعت 8 و 15 دقیقه الی 13 خواهد بود.

وی افزود: ساعت کار بانک‌ها نیز نیم ساعت قبل از ساعت کار ادارات آغاز و پایان آن همزمان با ادارات خواهد بود.

معاون استاندار قم با بیان اینکه ساعات کار ادارات و بانک‌ها در روزهای 19 و 23 ماه مبارک رمضان با یک ساعت تاخیر در مقایسه با سایر روزهای دیگر شروع خواهد شد خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فوق برنامه، قبل و بعد از وقت اداری اعلام شده برگزار می‌شود.

عین‌اللهی همچنین با اشاره به اینکه برای ساعت کاری اعلام شده هیچگونه زمان تاخیر منظور نشده و کارکنان باید رأس ساعت مقرر در محل کار حضور یابند ادامه داد: کسری کار ناشی از اجرای مصوبه مذکور با رعایت سقف مقرر در قانون (44 ساعت در هفته) از طریق دور کاری قابل جبران خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول