اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رای کمیته استیناف اعلام شد

باقری‌نیا تخفیف گرفت، پورکیانی و روشنایی بخشیده شدند

پس اعلام رای کمیته استیناف مبنی بر وقوع تبانی در لیگ دسته اول، عبدالمجید باقری‌نیا در حکم خود مورد تخفیف قرار گرفت و سرپرست و قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان بخشیده شدند.

باقری‌نیا تخفیف گرفت، پورکیانی و روشنایی بخشیده شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حکم عبدالمجید باقری‌نیا مربی فصل پیش تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان که به لحاظ ارتکاب تخلف تبانی به یک‌صد میلیون ریال جریمه نقدی و هجده ماه محرومیت از تمام فعالیت‌های فوتبال محکوم شده بود از سوی کمیته استیناف مورد تخفیف قرار گرفت.

با عنایت به گزارش هیئت سه نفره کارشناسان و سایر مستندات رأی تجدیدنظر خواسته و ملاحظه نحوه کوچینگ تیم در مسابقه آخر و مدافعات بی‌وجه نامبرده کمیته استیناف به استناد بند 1 ماده 17 آیین نامه انضباطی ضمن رد تجدیدنظرخواهی وی با تعدیل میزان محرومیت از هجده ماه به یک سال در نتیجه رأی مزبور را تایید می‌کند.

همچنین بهمن روشنایی سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان به لحاظ عدم ملاحظه دلایل و مدارک کافی در مشارکت ایشان در تبانی و مدافعات موجه وی ضمن نقض رأی مورد اعتراض حکم به برائت وی صادر می‌شود.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان نیز پس از ارائه مستندات مورد عفو کمیته استیناف قرار گرفت و حکم وی به حالت تعلیق در آمد.

علی پورکیانی به لحاظ عدم ملاحظه دلایل و مدارک در مشارکت نامبرده در تبانی و مدافعات موجه وی ضمن نقض رأی مورد اعتراض حکم به برائت وی صادر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش‌تر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، فعالیت‌های ورزشی افراد مذکور به اتهام شرکت در تبانی‌های لیگ دسته اول به حالت تعلیق در آمده بود.

انتهای پیام/72013/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول