اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

تیم فوتبال شهرداری یاسوج منحل نمی‌شود حتی اگر مجبور به استعفا شوم

شهردار یاسوج گفت: افکار عمومی اجازه نمی‌دهد که تیم فوتبال شهرداری یاسوج منحل شود و شورای اسلامی جدید شهر یاسوج هم موافق این انحلال نیست.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج منحل نمی‌شود حتی اگر مجبور به استعفا شوم

قباد نگین‌تاجی در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: من هم مانند شما صحبت‌هایی در زمینه انحلال تیم فوتبال شهرداری یاسوج شنیدم که حتی اگر صحت هم نداشته باشد که ندارد، خبری ناراحت کننده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج در همین خصوص افزود: تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اینکه قدمتی کم در فوتبال استان و کشور دارد ولی اکنون در سلول هر جوان یاسوجی عشق به این تیم رسوخ کرده و حذف آن به این آسانی که من و شما بگوییم امکان‌پذیر نیست.

شهردار یاسوج ادامه داد: نامه‌ای دو هفته قبل به شورای اسلامی شهر یاسوج نوشتیم و در آن خواستیم که اگر بشود 40 درصد از هزینه‌های تیم فوتبال شهرداری یاسوج را ورزش و جوانان تقبل کند.

نگین‌تاجی افزود: بعد از این نامه ما شورای فعلی شهر یاسوج مصوبه‌ای داشته که در آن یا امتیاز تیم فوتبال شهرداری یاسوج واگذار شود و یا این‌که قراردادها لغو شود که این کار به هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست.

شهردار یاسوج به قراردادهای دو ساله بازیکنان گذشته با این تیم و همچنین قراردادهایی که در این فصل با بازیکنان و مربیان بسته شده اشاره کرد و افزود: همه این‌ها با تیم قرارداد دارند و این موضوع امکان‌پذیر نیست.

نگین‌تاجی اصل قضیه که خود روی آن تأکید دارد، مبنی بر مشارکت سایر دستگاه‌ها در این تیم را اصولی‌ترین راه دانست و گفت: امروز دیگر کسی نمی‌تواند در یاسوج و حتی در استان حرف از انحلال این تیم بزند چرا که شهرداری یاسوج علاوه بر استان در کشور هم هوادارانی دارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج با بیان این مطلب که اعضای جدید شورای اسلامی شهر یاسوج موافق وجود و حضور تیم در فوتبال کشور هستند، خاطرنشان کرد: من هم به عنوان جزئی کوچک از این مجموعه تا هستم از تیم شهرداری حمایت می‌کنم حتی اگر مجبور به استعفا شوم.

وی واگذاری بخشی از تیم به مجموعه‌های متمول دیگر را یک حرف و انحلال و واگذاری کامل آن را حرفی دیگر دانست و گفت: هیچ کس در این استان نمی‌تواند بپذیرد که تیم فوتبال شهرداری یاسوج وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول