اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه سال جاری

تیم فوتبال پیشکسوتان قزوین در لیگ برتر آغاز به کار می‌کند

تیم فوتبال پیشکسوتان قزوین که موفق شد جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب کند، شهریور ماه سال جاری کار خود را در این مسابقات آغاز می‌کند.

تیم فوتبال پیشکسوتان قزوین در لیگ برتر آغاز به کار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم فوتبال پیشکسوتان قزوین که با کسب دو پیروزی و یک تساوی از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول پیشکسوتان کشور توانسته بود جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را کسب کند، تنها دو ماه دیگر فرصت دارد تا خود را برای حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها آماده کند.

هدایت و مربیگری تیم فوتبال پیشکسوتان قزوین در مسابقات لیگ دسته اول این رده سنی بر عهده محسن نجفی‌زادگان بود که البته در حال حاضر هنوز مشخص نشده است که مسئولان تیم فوتبال پیشکسوتان استان همچنان به نجفی‌زادگان اجازه حضور روی نیمکت این تیم را می‌دهند یا در این رقابت‌ها از مربی دیگری استفاده می‌کنند.

به طور حتم حضور تیم فوتبال پیشکسوتان استان در مسابقات لیگ برتر می‌تواند قدیمی‌های این رشته ورزشی را دور هم جمع کند و ضمن اینکه موجب فضای صمیمیت و همدلی در این قشر می‌شود، از این طریق می‌تواند به رشد و توسعه فوتبال هم کمک شایانی کند.

به هر حال حضور ارزشمند تیم فوتبال پیشکسوتان کشورمان در لیگ برتر اگر چه در این رده سنی صورت گرفته است، اما باید آن را به فال نیک گرفت.

این نکته را نیز نباید از یاد برد که در فوتبال استان که هیچ تیمی در هیچ رده سنی در بالاترین سطح مسابقات که همان لیگ برتر است حضور ندارد، حضور فوتبالیست‌های پیشکسوت استان در لیگ برتر را باید اتفاق مبارکی دانست.

پس از اینکه فوتبال استان با استفاده از منتقل کردن تیم پیکان به قزوین صاحب یک تیم لیگ برتری شد، شاید خیل عظیم فوتبال‌دوستان سر از پا نمی‌شناختند؛ اما خوشحالی آنان زیاد طول نکشید.

علت این امر آن بود که تیم پیکان پس از دو سال حضور در قزوین با گرفتن نتایج ضعیف راهی لیگ دسته اول شد و در ادامه مسئولان این تیم هم دیگر حاضر نشدند، تیم پیکان را به قزوین بفرستند.

هیئت فوتبال استان قزوین مجمع انتخاباتی خود را سال گذشته برگزار کرد و برای چهار سال ریاست این هیئت به سعید آگشته سپرده شد.

به نظر می‌رسد این رشته ورزشی به ساحل آرامش رسیده است و برنامه‌ریزی‌های این هیئت ورزشی نشان می‌دهد که نظم و هماهنگی در برگزاری مسابقات لیگ‌های استانی و کشوری در رده‌های سنی مختلف حرف اول و آخر را می‌زند.

حضور مرتضی حسنی طایفه فوتبالیست شایسته استان در اردوی تیم فوتبال جوانان کشورمان هم که به تازگی از سوی کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شده است، هم به خودی خود حکایت از این دارد که هیئت فوتبال استان در راستای کار روی سنین پایه گام برداشته است.

این نکته را می‌توان در برگزاری منظم نخستین دوره لیگ فوتبال نونهالان استان، حضور یک نونهال قزوینی در مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال نونهالان آسیا در مشهد و حضور نوجوانان فوتبالیست استان در اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان کشورمان در ماه‌های اخیر به خوبی مشاهده کرد.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول