اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال همدان:

تنور لیگ فوتبال همدان با 11 تیم داغ می‌شود

رئیس هیئت فوتبال همدان با بیان اینکه تنور لیگ برتر فوتبال همدان با 11 تیم داغ می‌شود، گفت: تیم‌های لیگ برتری فوتبال استان همدان برای کسب سهمیه لیگ دسته سوم بعد از ماه مبارک رمضان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تنور لیگ فوتبال همدان با 11 تیم داغ می‌شود

سید محمد عیوقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهارداشت: فوتبال همدان در سال‌های اخیر به یمن وجود تیم‌های پاس و الوند در سطح فوتبال کشور مطرح شده که این موضوع باعث شده تا در سطح غرب کشور فوتبال همدان از جایگاه خوبی برخوردار شود.

وی افزود: برای بالا بردن سطح کیفی مسابقات لیگ برتر استان نشست هم‌اندیشی مدیران عامل لیگ برتر فوتبال استان با موضوعات راهکا‌های بهبود کیفیت مسابقات و مباحث فرهنگی و اقتصادی به میزبانی هیئت فوتبال برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان تصریح کرد: حضور 11 تیم در لیگ برتر استان که تقریباً همه شهرستان‌های تابعه استان را درگیر کرده و نماینده در این لیگ دارند باعث شده تا توجه ویژه‌ای برای برگزاری و پیگیری این مسابقات داشته باشیم.

وی اضافه کرد: اخذ نظرات، پیشنهادات و انتقادات از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری برای بهبود برگزاری مسابقات یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نشست هم‌اندیشی بود و خروجی خوبی از این جلسه برای دست‌اندرکاران هیئت فوتبال به دست آمد.

به گفته عیوقیان حضور پیشکسوتان و قدیمی‌های فوتبال استان در کنار تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر قطعاً باعث بالا رفتن سطح کمی و کیفی رقابت‌ها خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان از تأثیرگذاری رسانه‌ها و خبرنگاران در پیشرفت لیگ برتر استان سخن گفت و افزود: حضور همیشگی خبرنگاران ورزشی و اهالی رسانه استان در کنار ورزش به خصوص رشته فوتبال موجب انعکاس خوب اخبار این رشته پرطرفدار بوده که امیدواریم در لیگ برتر امسال بهتر از سال‌های گذشته تعامل نزدیکی با اصحاب رسانه داشته باشیم.

وی تأکید کرد: در حال حاضر استان همدان استعداد بالقوه‌ای در رشته‌های ورزشی به ویژه فوتبال دارد و از نظر زیرساخت‌ها نیز وضعیت خوب و پیشرفته‌ای دارد و تنها مشکل فوتبال استان عدم حمایت اسپانسران و سرمایه‌گذاران است.

عیوقیان در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته هیئت فوتبال استان سال پرکاری داشت که با توجه به مشکلات موجود توانستیم لیگ منظم و پویایی را برگزار کنیم افزود: حضور 11 تیم از سراسر استان برای کسب سهمیه و صعود به لیگ دسته سوم کشور برای اهالی فوتبال خبر خوبی است که امیدواریم بتوانیم لیگ منظم و پویاتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم.

گفتنی است لیگ برتر فوتبال استان همدان در فصل فوتبالی امسال با حضور 11 تیم بعد از پایان ماه مبارک رمضان به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود تا در پایان تیم قهرمان به عنوان نماینده استان در لیگ دسته سوم کشور حاضر شود.

انتهای پیام/89020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول