اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پزشک تیم سپاهان:

کناره‌گیری نویدکیا از فوتبال شایعه است/ کوتاهی یک پای نویدکیا کذب است

پزشک تیم سپاهان با اشاره به اینکه کناره‌گیری نویدکیا از فوتبال شایعه است گفت: کوتاهی یک پای نویدکیا کذب است و در صورتیکه وجود هم داشته باشد نمی‌تواند خللی در کار این بازیکن به وجود بیاورد.

کناره‌گیری نویدکیا از فوتبال شایعه است/ کوتاهی یک پای نویدکیا کذب است

محمد رشادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد شایعاتی که در مورد کنار گذاشتن فوتبال توسط محرم نویدکیا به دلیل مصدومیت مطرح می‌شود، اظهار کرد: این حرف‌ها تنها شایعه است و من آنرا تایید نکرده و کاپیتان سپاهان نیز چنین برنامه‌ای را ندارد.

وی در مورد مصدومیت نویدکیا تصریح کرد: با کمک دکتر حیدری برنامه‌ای دو ماهه برای بهبود مصدومیت این بازیکن در نظر گرفته شده است که تاکنون یک ماه آن سپری شده و اینکه وی را برای ادامه معالجه به آلمان بفرستیم یا خیر تاکنون مشخص نشده است و پس از پایان معالجات و نتیجه درمانش تا یک ماه آینده وضعیت وی برای رفتن به خارج از کشور مشخص می‌شود.

پزشک تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که کاپیتان سپاهان ممکن است چند هفته از لیگ را از دست بدهد تاکید کرد: به طور حتم چند هفته ابتدایی را از دست می‌دهد اما پزشکی مانند مهندسی نیست که بتوان زمان دقیقی را برای آن اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این بازیکن در حال حاضر تمریناتش را انجام می‌دهد، گفت: مصدومیت زانوی نویدکیا همان مصدومیت کهنه این بازیکن است که به دلیل انجام بازی‌های فشرده بازهم این مصدومیت تشدید شده چراکه هر چه بیشتر به زانو فشار بیاید استهلاکش بیشتر می‌شود.

رشادی در پاسخ به این سوال که آیا یک پای نویدکیا به دلیل انجام جراحی‌های متعدد کوتاهتر از پای دیگرش شده است، تصریح کرد: چنین چیزی در مورد پای این بازیکن وجود ندارد و در صورتی‌که وجود هم داشته باشد نمی‌تواند خللی در کار این بازیکن به وجود بیاورد و مهم نیست اما من آنرا تایید نمی‌کنم.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول