اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان خورموج:

امکانات فوتبال خورموج در شان این شهر نیست / مسئولان دست به کار شوند

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان خورموج گفت: امکانات فوتبال خورموج در شان شهرستان دشتی نیست و مسئولان این شهرستان باید فوری دست به کار شوند.

امکانات فوتبال خورموج در شان این شهر نیست / مسئولان دست به کار شوند

حسن غریبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در حالی که تیم فوتبال ایرانجوان خورموج یکی از نمایندگان استان در لیگ دسته سه فوتبال کشور است اما امکانات شهر خورموج مهیا نیست.

وی عنوان کرد: ایرانجوان خورموج هم اکنون در لیگ دسته سه کشور حضور دارد و رقابت‌های آن از نیمه اول شهریورماه آغاز می‌شود.

سرپرست ایرانجوان خورموج گفت: هدف ما در لیگ سه این است که به دسته بالاتر صعود کنیم اما این امر مستلزم تامین نیازمندی‌های مختلفی است اما امکانات موجود ما را با مشکلاتی در آینده مواجه خواهد کرد.

غریبی گفت: ورزشگاه اصلی شهر خورموج شرایط خوبی ندارد و کیفیت چمن آن بسیار پایین است و مسئولان باید فکری به حال این مشکل کنند.

سرپرست ایرانجوان خورموج بیان داشت: رختکن‌های ورزشگاه در شان شهرستان دشتی نیست و مسئولان شهرستان دشتی باید فوری دست به کار شوند.

وی اضافه کرد: در رقابت‌های کشوری تیم‌های مختلف از استان‌های دیگر به شهر خورموج سفر خواهند کرد و طبیعی است که امکانات ما باید در حد و اندازه‌های نام استان بوشهر باشد.

غریبی بیان داشت: انتظار داریم مسئولان شهرستان دشتی برای حل این مشکل دست به کار شوند و امکانات لازم را برای میزبانی رقابت‌های کشوری تامین کنند.

سرپرست ایرانجوان خورموج اذعان داشت: تلاش خود را برای انجام بازی‌های خوب و کسب نتایج مورد نظر در رقابت‌های کشوری خواهیم کرد و انتظار هم داریم مسئولان برای حل مشکلات و کمبودها فکری به حال تیم ما بکنند.

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول