اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته مسابقات فوتبال مازندران خبر داد

قهرمانی فریدونکنار در نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال مازندران

عضو کمیته مسابقات هیئت فوتبال مازندران از قهرمانی تیم وحدت فریدونکنار در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران خبر داد.

قهرمانی فریدونکنار در نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال مازندران

مختار بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: هفته یازدهم و نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان شامگاه سه‌شنبه 18 تیر با انجام شش بازی همزمان برگزار شد که با قهرمانی تیم وحدت فریدونکنار همراه بود.

وی گفت: در شش بازی انجام شده 15 بار توپ وارد دروازه‌ها شد که بازی دو تیم دریای بابل و پدیده شمال ساری با رد و بدل شدن هشت گل از پرگل‌ترین بازی هفته بود.

عضو کمیته مسابقات هیئت فوتبال مازندران در ادامه تصریح کرد: تیم صدرنشین وحدت فریدونکنار در بازی خارج از خانه با پیروزی دو بر صفر مقابل میزبان خود پیام شهدای سلمانشهر با 26 امتیاز به تنهایی در صدر جدول و قهرمان نیم فصل شد.

بابایی درباره نتایج دیگر بازی‌ها افزود: تیم دریای بابل در یکی از بازی‌های پرگل هفته موفق شد مهمان خود پدیده شمال ساری را پنج بر دو شکست دهد و با 25 امتیاز در تعقیب تیم وحدت فریدونکنار در صدر جدول باشد.

وی گفت: تیم شهدای لاویچ چمستان نیز دو بر یک مهمان خود شهدای بابلسر را شکست داد و تلاش دو تیم دریای زاغمرز و طپش قائمشهر در بهشهر بدون گل خاتمه پذیرفت.

عضو کمیته مسابقات هیئت فوتبال مازندران با اشاره به تساوی بازی شهرآورد جویبار ابراز داشت: دو تیم همشهری مقاومت و شهید کریمی که برگزار کننده شهرآورد جویبار بودند که به تساوی بدون گل رسیدند.

بابایی اذعان داشت: در آخرین بازی نیز دو تیم شهروند سورک و خزر محمودآباد در میاندرود با تقسیم امتیازات به تساوی یک بر یک رسیدند.

عضو کمیته مسابقات هیئت فوبتال مازندران درباره جدول رده‌بندی این رقابت‌ها اظهار داشت: تیم وحدت فریدونکنار با 26 امتیاز قهرمان نیم فصل شد و تیم‌های دریای بابل با 25 و شهید کریمی جویبار با 20 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

وی در پایان افزود: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران به مدت یک ماه تعطیل و نیم فصل دوم این رقابت‌ها پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول