اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی اعلام کرد

برگزاری سومین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهساران

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی گفت: سومین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهساران مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری سومین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهساران

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پیش از ظهر امروز طاهر بخشایی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ساختمان شماره سه استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، با اشاره به برگزاری سومین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهساران، اظهار داشت: بنیاد ملی نخبگان اردبیل با همکاری زنجان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی جشنواره منطقه‌ای اختراعات را برای سومین بار با عنوان کوهساران برگزار می‌کند.

وی با اشاره به زمان برگزاری جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهساران، تصریح کرد: این جشنواره 29 تا 31 مرداد ماه سال جاری در اردبیل برگزار می‌شود.

بخشایی به بخش‌های مختلف جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهساران، اشاره کرد و گفت: بخش تجاری‌سازی، CIP، شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش ویژه انرژی‌های نو از جمله این بخش‌ها است.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی افزود: علاقه‌مندان و واجدان شرایط می‌توانند از هفتم تا 31 تیر ماه سال جاری برای نام‌نویسی در این جشنواره اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پنج طرح شرکت‌کننده در دومین جشنواره کوهساران در سال گذشته با داشتن تأییدیه داوران بنیاد ملی نخبگان از هر استان می‌توانند در سومین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهساران شرکت کنند، اظهار داشت: هدف از اجرای این بخش قرار گرفتن رزومه طرح‌ها در اختیار بخش صنعت و تولید است، تا با تقاضای مشتریان برای خرید، تجاری سازی لازم انجام شود.

انتهای پیام/61010/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول