اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد ملی نخبگان کرمانشاه:

برگزاری جلسه توجیهی مخترعان کرمانشاه ویژه جشنواره منطقه‌ای زاگرس

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی زاگرس در ایلام خبر داد و گفت: جلسه توجیهی، ویژه مخترعین استان کرمانشاه به منظور شرکت در این جشنواره فردا برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه توجیهی مخترعان کرمانشاه ویژه جشنواره منطقه‌ای زاگرس

مریم اسلام‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از برگزاری جلسه توجیهی ویژه مخترعین استان به منظور شرکت در جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی زاگرس در سال‌جاری خبر داد و افزود: امسال این جشنواره در ایلام برگزار می‌شود و در روز چهارشنبه 12 تیرماه سال‌جاری جلسه‌ای توجیهی با حضور مخترعان برگزار می‌شود.

اسلام‌پناه خاطر نشان کرد: این جلسه فردا ساعت 10 صبح در بنیاد نخبگان کرمانشاه برگزار می‌شود و به منظور آمادگی نخبگان و مخترعین استان در خصوص چگونگی ارزیابی داوران از طرح‌ها در این جشنواره سخن گفته می‌شود.

به گفته رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه، 2 بحث نوآوری و تجاری‌سازی طرح از جمله محورهای اصلی این جلسه توجیهی است که به آن پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه همواره از بیش‌ترین شرکت‌کننده در جشنواره منطقه‌ای زاگرس در سال‌های گذشته برخوردار بوده، ادامه داد: در سال گذشته بیش از 40 درصد شرکت‌کنندگان در این جشنواره مخترعین استان کرمانشاه بوده‌اند.

اسلام‌پناه تصریح کرد: جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی زاگرس امسال از تاریخ 26 الی 28 شهریور در ایلام برگزار می‌شود و استان‌های کردستان، همدان، لرستان و کرمانشاه در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول