اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد ساری خبر داد

حضور مخترعان ‌جوان ‌دانشگاه آزاد ساری در مسابقات اختراعات برزیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: مخترعان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ساری با ارائه هشت اختراع در مسابقات اختراعات برزیل شرکت می‌کنند.

حضور مخترعان ‌جوان ‌دانشگاه آزاد ساری در مسابقات اختراعات برزیل

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نیاز آذری در جلسه شورای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان حمایت از پژوهشگران جوان و نخبگان را از سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد.

وی گفت: هر وقت ما به جوانان اعتماد کردیم آنها هم با ابتکار و خلاقیت خود گام‌های بلندی را برداشتند و با نوآوری و اختراع ثابت کردند که می‌توانند در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

به گزارش فارس، در این جلسه طرح پژوهشی سمیرا کلانتری با عنوان ارزیابی قابلیت اطمینان در سیستم‌های نرم‌افزاری شی‌گرا اساس محاسبه فازی Coupling و Cohesion مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای داوری ارسال شود.

چک کالر، سیستم کنترل با فکر، سیستم امتیازدهی شمشیربازی برای نخستین بار در جهان در بخش اپه، سیستم امتیازدهی کاراته برای اولین بار در دنیا، ساخت ربات انسان‌نما پنج طرح و اختراع جدید بود که توسط اعضای این باشگاه مورد بررسی قرار گرفتند.

‌همچنین مقرر شد پس از اخذ مجوز لازم تیم مخترعان باشگاه پژوهشگران جوان در مسابقات بین‌المللی کشور برزیل با ارائه هشت اختراع شرکت کند.

تصویب طرح سه بعدی تور مجازی دانشگاه آزاد اسلامی ساری در قالب طرح تحقیقاتی، پژوهشی و گسترش فعالیت تیم بازی‌های رایانه‌ای این واحد دانشگاهی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/86003/ش20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول