اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

کوهرنگ میزبان سومین جشنواره منطقه‌ای اختراعات است

رئیس بنیاد علمی نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: سومین جشنواره منطقه‌ای اختراعات فردا 31 اردیبهشت ماه جاری به میزبانی شهرستان کوهرنگ برگزار می‎شود.

کوهرنگ میزبان سومین جشنواره منطقه‌ای اختراعات است

خداداد پیرعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: سومین جشنواره منطقه‌ای اختراعات به میزبانی شهرستان کوهرنگ برگزار می‎شود.

وی تاریخ برگزاری این جشنواره را 31 اردیبهشت ماه جاری تا دوم خردادماه اعلام کرد و گفت: داوری طرح‌های تأیید شده، تجاری سازی اختراعات، بازی‌های فکری کودکان از جمله بخش‌های اصلی این جشنواره خواهد بود.

پیرعلی از ارسال 234 طرح به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و افزود: پس از بررسی و ارزیابی اولیه در نهایت 150 طرح مجوز حضور در این جشنواره را کسب کرد.

رئیس بنیاد علمی نخبگان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از استان چهارمحال و بختیاری 33 طرح در این جشنواره شرکت کرده است، گفت: بر اساس آثار دریافتی 65 اختراع از استان اصفهان، 12 اختراع از استان قم، 26 اختراع از استان مرکزی در این جشنواره حضور دارد.

وی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان این جشنواره، عنوان کرد: اعطای کمک هزینه ارتقای اختراعات از 3 تا 5 میلیون تومان و معافیت نظام وظیفه از جمله این مزایا محسوب می‎شود.

پیرعلی از برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای مخترعان در حاشیه برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت: در این جشنواره شش گروه علمی و فنی حضور خواهند داشت.

سومین جشنواره منطقه‌ای اختراعات فردا 31 اردیبهشت ماه جاری به میزبانی شهرستان کوهرنگ برگزار می‎شود.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول