اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی خبر داد

کسب رتبه اول جشنواره مخترعین بسیجی کشور توسط دانش‌آموزان استان مرکزی

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان مرکزی از درخشش دانش‌آموزان بسیجی استان در شانزدهمین جشنواره مخترعین بسیجی کشور خبر داد.

کسب رتبه اول جشنواره مخترعین بسیجی کشور توسط دانش‌آموزان استان مرکزی

مجید مهرجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی مخترع و مبتکر استان موفق شدند در شانزدهمین جشنواره مخترعین بسیجی کشور رتبه اول را از آن خود کنند.

وی تصریح کرد: 15 نفر از دانش‌آموزان بسیجی مخترع و ممتاز استان در این جشنواره شرکت کردند که در مجموع 22 درصد کل شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص داده بودند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: تیم اعزامی استان در این جشنواره موفق شدند رتبه‌های برتر بخش مخترعین را از آن خود کرده و بار دیگر برای استان افتخارآفرینی کنند.

مهرجو با اشاره به مقام‌های کسب شده در این جشنواره گفت: رویا ابراهیمی رتبه اول در رشته علوم انسانی، فاطمه تقی‌ملا رتبه دوم رشته شیمی، مهزیار اکبری رتبه سوم رشته الکترونیک، آزیتا احمدی ‌بنکدار و عطیه غفاری مشترکاً رتبه سوم رشته پزشکی شانزدهمین جشنواره مخترعین بسیجی کشور را از آن خود کردند.

به گفته وی، 50 دانش‌آموز بسیجی مخترع از استان‌های مختلف کشور در این جشنواره حضور داشتند که از این تعداد 15 شرکت‌کننده از استان مرکزی بودند.

انتهای پیام/87001/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول