اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

کشف 14280 عدد انواع قرص و کپسول غیرمجاز در ارومیه

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 14 هزار و 280 عدد انواع قرص، کپسول و پماد غیرمجاز از یک‌دستگاه خودروی سواری در بازرسی شهید کلانتری ارومیه کشف و ضبط شد.

کشف 14280 عدد انواع قرص و کپسول غیرمجاز در ارومیه

علی جدیدی رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران اقتصادی ماموران ایست بازرسی شهید کلانتری ارومیه هنگام کنترل خودروها به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده، و در بازرسی از خودروی متوقف شده، 14 هزار و 280 عدد انواع قرص، کپسول و پمادهای غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه 84 هزار و 520 عدد انواع قرص و آمپول غیرمجاز در بوکان کشف شده، ادامه داد: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در بوکان در امر خرید، فروش و نگهداری مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز فعالیت می‌کند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

جدیدی خاطرنشان کرد: با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی منزل متهم شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت، و از محل مذکور 82 هزار و 54 عدد قرص و یک هزار و 980 عدد آمپول غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این زمینه دو نفر دستگیر شده، و به همراه کالاهای مکشوفه به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: تلاش ماموران مبارزه با قاچاق کالا و مواد افیونی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سراسر آذربایجان غربی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/61009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول