اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج

اقدام به موقع پلیس کرج، جان مسافران قطار را نجات داد

فرمانده انتظامی کرج گفت: با اقدام به موقع ماموران انتظامی کرج سارقان ادوات راه‌آهن دستگیر و مسافران قطار نیز از یک خطر بزرگ نجات یافتند.

اقدام به موقع پلیس کرج، جان مسافران قطار را نجات داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مشاهده دو نفر بر روی ریل راه‌آهن در حال باز کردن قطعات و لوازم خط راه‌آهن پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران کلانتری 21 فاز 4 مهرشهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شده و پس از دریافت صحت و سقم خبر طی یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی از آنها تعداد 132 عدد میخ پایه ریل و 43 عدد صفحه فلزی نگهدارنده ریل کشف شد.

خیرخواهان اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع از آنجایی که هر لحظه احتمال عبور قطار و خروج آن از مسیر به دلیل لق شدن ریل و به بار آمدن تلفات جانی و مالی برای مسافران متصور بود، ماموران وظیفه‌شناس بلافاصله وارد عمل شده و با مراجعه به سوزنبانی و اعلام گزارش مربوط به وضعیت ریل و خطراتی که جان مسافران را تهدید می‌کند، اقدامات لازم در این باره انجام شد و مسافران قطار از یک خطر بزرگ نجات یافتند.

انتهای پیام/2302/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول